Mobilt bredbånd uden binding.
Fra : Ukendt

Dato : 19-03-08 18:04

Kan man, evt. hos resellers, købe mobilt bredbånd uden de 6 mdr. binding?

Ville også være fedt hvis man kunne købe adgang for f.eks. 1 uge, eller bare
1 dag.

Fra : Frans Meyer

Dato : 19-03-08 19:39

"Suede" <-----> skrev i en meddelelse
> Kan man, evt. hos resellers, købe mobilt bredbånd uden de 6 mdr. binding?

http://www.nordiskmobiltelefon.dk/

http://www.mamut.net/nordiskmobiltelefon/shop/

NMT MÅNED

"Du betaler per måned og har derudover ingen bindingsperiode. Du kan altid
vælge at lave dit abonnement om til et NMT ÅR's abonnement, hvis du ønsker
en lavere pris."

NMT SÆSON

"Abonnementet løber fra 1. april til 31. oktober og forsætter året efter
medmindre det opsiges."

vh
Frans

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 19-03-08 21:37

> Ville også være fedt hvis man kunne købe adgang for f.eks. 1 uge, eller
> bare 1 dag.

Med et alm. mobilabonnement fra Sonofon har du tilknyttet Maxpris
WAP/Internet, hvilket betyder du max kommer til at betale for 5 MB (50 kr.)
pr. dag ved brug af mobilt internet på computer, eller max. 1 MB (10 kr.)
ved brug udelukkende via. mobilen.
Alt forbrug over disse grænser sker U/B.
Det kræver naturligvis en mobiltelefon der kan bruges som modem, for de
fleste nyere tlf. er dette dog intet problem.

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Lasse Jensen

Dato : 20-03-08 14:10

"Suede" <-----> wrote:

> Kan man, evt. hos resellers, købe mobilt bredbånd uden de 6 mdr. binding?
>
> Ville også være fedt hvis man kunne købe adgang for f.eks. 1 uge, eller
> bare 1 dag.

Jeg har unotel. Det koster ikke noget i abonnement, så længe man foretager
mindst ét opkald eller sendes én SMS pr måned. Dataabonnementet koster så
209 kr for max. 10 gb forbrug i en måned og jeg bruger en aflagt
mobiltelefon med datakabel som modem.

Idéen med at kunne købe adgang (frit forbrug) for en dag eller uge ad gangen
er faktisk ret god. Jeg skriver en mail til dem og vil opfordre jer andre
til at gøre det samme.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-08 18:53

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> gangen
> er faktisk ret god. Jeg skriver en mail til dem og vil opfordre jer andre

Udemærket. Jeg har faktisk selv Unotel, men var ikke klar over at de også
solgte mobilt bredbånd.
Jeg har 2 spørgsmål, som jeg ikke kan spørge Unotel om, da de holder
påskeferie.

Er der 6 måneders binding på ''frit forbrug''?

Er det TDC's, eller 3's net, de sælger?

Fra : Lasse Jensen

Dato : 22-03-08 10:51

"Suede" <-----> wrote:

> [...]
> påskeferie.
>
> Er der 6 måneders binding på ''frit forbrug''?

Nej. Du betaler for en måned ad gangen og det er det.

> Er det TDC's, eller 3's net, de sælger?

TDC.