mail adresser
Fra : MOGENS

Dato : 19-03-08 10:13

Jeg har fået ødelagt bundkort og fået det udskiftet.

Jeg havde en sikkerhedskopi af harddisken på ekstern harddisk.

hvor finder jeg mit mail adressekartotek

hilsen
Mogens

Fra : Ole C

Dato : 19-03-08 11:15

MOGENS skrev blandt andet:

> Jeg har fået ødelagt bundkort og fået det udskiftet.
>
> Jeg havde en sikkerhedskopi af harddisken på ekstern harddisk.
>
> hvor finder jeg mit mail adressekartotek

Selvom du har fået udskiftet dit bundkort bør spørgsmålet stilles i:
dk.edb.software.mail+news eller måske
dk.edb.software.mail+news.outlook-express
Så kan du ved samme lejlighed oplyse hvilket styresystem og mailprogram
der er tale om.....

--
vh
Ole C

Fra : Johnny

Dato : 19-03-08 15:37

"MOGENS" <4@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg havde en sikkerhedskopi af harddisken på ekstern harddisk.
>
> hvor finder jeg mit mail adressekartotek

Hvis du kører med Outlook Express så er dette adressen:
C:\Documents and Settings\XXXXX\Application Data\Microsoft\Address Book\

XXXXX er dit navn.

Der ligger en fil der hedder: XXXXX.wab

Du kan og så prøve at søge efter filen *.wab

Når du har fundet den, kan du importere den igen i Outlook Express.

Johnny

Fra : Jesper Juul

Dato : 19-03-08 17:52

Johnny skrev:
> [...]
>
> Du kan og så prøve at søge efter filen *.wab
>
> Når du har fundet den, kan du importere den igen i Outlook Express.

Plejer OE ikke normalt at hedde *.dbx?

Jesper

Fra : Ole C

Dato : 19-03-08 18:53

Jesper Juul skrev blandt andet:

> Plejer OE ikke normalt at hedde *.dbx?

Ikke adressebogen - den hedder ganske rigtigt wab til "efternavn"
(Windows Address Book).

--
vh
Ole C

Fra : Jesper Juul

Dato : 19-03-08 20:38

Ole C skrev:

> Ikke adressebogen - den hedder ganske rigtigt wab til "efternavn"
> (Windows Address Book).

Nåja, jeg fik lige blandet dem sammen, tak for opklaringen.

Jesper