MS Windows
briani 27239
Vista SP1 - integrere den på installations~
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 18-03-08 23:18

Hej guruer,

Er det virkeligt rigtigt at man ikke kan slipstreame SP1 over på en
installations DVD som man gjorde i de goe gamle XP dage ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Jack

Dato : 19-03-08 00:14

http://www.vlite.net/

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 19-03-08 09:26

> http://www.vlite.net/

Hej Jack,

Det ser meget interessant ud - men jeg kan ikke rigtigt få det til at virke.
Jeg går ud fra at det er en integration jeg skal lave - men den tillader mig
kun at vælge CAB og MSU filer - og min SP1 er jo en EXE fil ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Jack

Dato : 19-03-08 13:32

> [...]
> Jeg går ud fra at det er en integration jeg skal lave - men den tillader
> mig kun at vælge CAB og MSU filer - og min SP1 er jo en EXE fil ?

Jeg skal ikke kunne sige, hvordan det virker med vista. Bruger selv mest
XP. og dermed Nlite. Hvor det jo virker perfekt. Så mon ikke også Vlite
virker, hvis man læser lidt på det ? Ellers må du prøve at google lidt
videre på det.

Fra : Jack

Dato : 19-03-08 18:04

"Jack" <gopot***@hotmail.com> skrev i en meddelelse

PS. Det er også muligt, at du skal holde lidt øje med siden, jeg kan heller
ikke se, at der er mulighed for at indsætte en sp. endnu. Men omvendt, er
den også først lige landet... såååå måske der er en update til Vlite om ikke
så længe

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 19-03-08 20:40

> [...]
> XP. og dermed Nlite. Hvor det jo virker perfekt. Så mon ikke også Vlite
> virker, hvis man læser lidt på det ? Ellers må du prøve at google lidt

Hej igen,

Jeg har googlet en del rundt nu, og det ser desværre ud til at SP1 ikke
umiddelbart er til at integrere - MS har ganske enkelt ikke tiltænkt at den
skulle være det - men det kan selvfølgelig være at der er nogen der finder
en løsning. Som det ser ud nu, så er vejen frem at få et image på en Vista
med SP1 indbygget - sådan een har MS liggende, men den kan kun downloades af
Technet Plus abonnenter - og jeg er desværre kun almindelig Technet
abonnent - men mon ikke den bliver at finde et eller andet sted på et
tidspunkt ?

Du skal under alle omstændigheder have mange tak for linket til VLite - det
er et meget interessant program som jeg kan få stor gavn af - det kan jo
lave alle de tilpasninger som jeg før har siddet og fidlet rundt med
manuelt.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : KeNzO

Dato : 19-03-08 22:14

Har læst om jeres Vista sp1 og den version som er lækket på nettet skulle
eftersigende være den samme som kommer til april ....

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-03-08 22:57

Den danske version af SP1 er mig bekendt ikke lækket på internet.
Hvis du tænker på den Engelske er der ingen grund til at hente en
tvivlsom version på nettet. Bare download den færdige version fra
Microsoft. Den Danske version kommer først til April.

Regards Jens Peter Karlsen.