Problem med opløsning
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 25-02-08 17:53

Hej.

Jeg har et pronlem med oplysningen på skærm. Håber en eller anden kan
hjælpe.

Mit problem betsår i, at når jeg sætte rmin skærm til 1900 x 1200 blir den
sat tilbage til en mindre opløsning næste gang pcen blir startet. Jeg bruger
windows vista 64bit.
På forhånd tak.
Jesper

Her er min pc konfiguration
Komponent Detaljer Underscore Grundscore
Processor AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 6000+ 5,4 5,4
Fastsat efter laveste underscore

Hukommelse (RAM) 4,00 GB 5,9
Grafik NVIDIA GeForce 8800 GTS 5,9
Spilgrafik 2431 MB samlet tilgængelig grafikhukommelse 5,9
Primær harddisk 224GB ledig (298GB samlet) 5,7
Windows Vista (TM) Ultimate

System

Producent MSI
Model MS-7250
Samlet systemhukommelse 4,00 GB RAM
Systemtype 64-bit operativsystem
Antal processorkerner 2

Grafik

Skærmkorttype NVIDIA GeForce 8800 GTS
Samlet tilgængelig grafikhukommelse 2431 MB
Dedikeret grafikhukommelse 640 MB
Dedikeret systemhukommelse 0 MB
Delt systemhukommelse 1791 MB
Version af skærmkortdriver 7.15.11.6906
Primær skærmopløsning 1920x1200
DirectX-version DirectX 9.0 eller nyere

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 25-02-08 19:15

Fik ikke min skærm nævnt, men det er denne model "acer AL2423W"