hyggestund
Fra : Cindie

Dato : 16-07-01 22:50

Hejsa

På det seneste har Pjevs haft en stor behov for opmærksomhed og skal kæle og
snakke. Det sker gerne om aftenen.
Idag sad jeg så sengen og var ved at ordne noget, da jeg kunne mærke to
poter på min ryg, og da jeg kiggede over skulderen, så jeg Pjevs stå der og
så mig over skulderen. Så gjorde jeg plads og tog en pude frem og så smed
han sig på den med hovede op ad mig og så skulle vi bare sankke og kæle, Han
spand og nussede min hånd. Og tilsidst lå han bare der delvsi på mit skød og
min pude og i mine arme, med tungen hængende ud af mundvigen og spand og nød
bare at jeg nussede ham. I sådanne siturationer kan jeg ikke stå for ham og
jeg bliver så blød om hjertet og ville gøre alt for ham. Han er så kær. Mit
lille pus.
Men på den måde får vi gerne en time til at gå, hvor vi slapper af.

mvh Cindie

Fra : Trine

Dato : 17-07-01 07:44

Thi hi...det lyder som en af Emils og mine hyggestunder (Luna er også enormt
kælen, hun kan bare ikke rigtigt finde ud af det der med at ligge stille og
blive kælet.....hun synes åbenbart at det er nemmere hvis man prøver at slå
knuder på sig selv af bare begejstring, mens moar nusser

/Trine

Fra : Cindie

Dato : 17-07-01 08:31

Hej Trine

*griner*.. jeg kan lige se det for mig.

Pjevs har også fået den skøre ide at man skal ligge på min mave og sove, når
jeg lægger mig til at sove. Eller hvis jeg ligger mig på maven og han vil
sige et eller andet, så lægger han sig oven på min ryg. Han gjorde set
sidste nat og jeg spekulerede længe over hvad han egenligt ville, det var så
til jeg kom i tanke om at hans sovested(kontorsstol) var blevet rykket på
plands, så måtte man så stå op og lave det og lægge hans tæppe på stolen, så
katten kunne sove. Det ska også lige siges at han sovgodt inat, (Han
snorker) hvorimod jeg ikke kunne sove.

Til tider kan man godt blive misundeligt på katte der kan sove hvor som
helst.

mvh Cindie og en munter Pjevs som tigger om at komme ud i sin sele

Fra : Trine

Dato : 17-07-01 12:59

Ak ja...hvad man dog ikke gør for de bæster

Eksempelvis har Emil lært mig at stå tidligt op....cirka kl 4 om morgenen
begynder han at kalde ude foran soveværelsesvinduet ..... "haaallo mooaaaar,
nu skal du stå op, jeg vil ind, du skal snakke med mig, jeg skal nusses, jeg
er tørstig, jeg er sulten" og når jeg så forbarmer mig og rejser mig....gæt
engang...nemlig, så vader han lige forbi mig, op vores seng, kravler ind til
sin far (vi har stadig gang i en diskussion om hvis plads det er..hans eller
min og får det sagligste fnis om munden, "hi hi du hoppede på den igen
" Arrgg ....men hvem kan stå for en lille missemand der kaster sig på ryggen
i sengen og spinder på livet løs??? ja ikke mig ihvertfald....så jeg nøjes
gerne med den kraftigt reducerede plads *smil*
Alt imens dette her står på, står Luna op fra sin dybe killingesøvn, tumler
med firkantede øjne ind i soveværelset, og møver sig op i benenden ......og
sover troligt videre *gg*

Og så er der igen fred i det lille hjem......og hjem sover gerne fra det
hele?? Gemalen selvfølgelig.....