ASUS 8600GT passiv..
Fra : Kasper

Dato : 26-01-08 14:37

Hej

Jeg har sådan et kort i mit media center, det sidder i et Asus P5K-E
bundkort med en Quad6600 processor. dertil en 430W psu, der er også 2x500gb
hd..
Jeg har sådan en af microsofts remote modtagere også sat til.

grafikortet er koblet til en panasonic plasma med et DVI til HDMI kabel.

det hele er så bygget ind i et skab, så alle delene er ikke monteret i et
korrekt kabinet...

Det hele virker sådan set perfekt, men når grafikkortet skal lave noget,
ex.vis vise en HD film, eller når den viser en pause skærm med et akvarium
så begynder så vidt jeg kan høre graffkortet at tikke med måske 100mS mellem
hver tik. der sidder så vidt jeg lige kan se en SMPS på kortet, men ved ikke
hvor lyden kommer fra... der er en mulighed det kommer fra bundkortet også.

En anden besynderlig ting er at den røde LED på microsoft remote modtageren
lyser konstant når der er et billede på skærmen, men hvis billedet bliver
sort, så stopper den med at lyse, det syntes jeg også virker meget
underligt, men noget af det kan være at hardwaren ikke er korrekt skærmet i
et kabinet.

Er der nogle der har en ide til hvad der kan være problemet ?

Kasper