Upload component
Fra : Michael Villy Nielse~

Dato : 16-07-01 22:40

Hej

Er der nogen der ved hvor man gratis kan få hostet noget asp med adgang til
upload componenter og mail componenter m.m.

jeg anvender i øjeblikket en upload uden component script.

hvis ikke det er tilfældet
behøver jeg et sted hvor denne kan anvendes og hvor jeg har skrive
rettigheder fra dir/root op igennem alle mapper.

venlig hilsen

Michael

Fra : Jakob Andersen

Dato : 17-07-01 09:31

"Michael Villy Nielsen" <mvn@nielsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor man gratis kan få hostet noget asp med adgang
til
> upload componenter og mail componenter m.m.

Prøv at spørge i news:dk.edb.internet.udbydere.webhotel

Så hvidt jeg husker er der noget der hedder friserverplads.dk

PS: Man behøves ikke en komponent for at uploade.
--
"No matter how great and destructive your problems may seem now,
remember, you´ve probably only seen the tip of them."

Fra : Torben

Dato : 18-07-01 12:57

"Jakob Andersen" <jakob@andersen.as> wrote in message

> Prøv at spørge i news:dk.edb.internet.udbydere.webhotel
>
> Så hvidt jeg husker er der noget der hedder friserverplads.dk

Hmm, hvis jeg går ind på www.friserverplads.dk kommer min egen lokale
webside op...
Og hvis jeg laver en ping, får jeg 127.0.0.1 tilbage

Hvad sker der, bliver man redirected til sin egen IP ?

Hej
Torben

Fra : Santa AKA ?

Dato : 20-07-01 23:35

> Hmm, hvis jeg går ind på www.friserverplads.dk kommer min egen lokale
> webside op...
> Og hvis jeg laver en ping, får jeg 127.0.0.1 tilbage

Hmm.... Det skulle vel ikke være dig der 'ejer' friserverplads.dk?
Ej, spøg til side... Men jeg kan da ikke lige se hvad der ellers er
galt....?!?

Jeg er selv igang med en hjemmeside i ASP, der vil komme til at ligge på
friserverplads.dk/et-eller-andet...
Det er et (meget venligt) webhotel med support for det man nu kunne ønske
sig (mail ejeren og spørg, så gør han det....)

Med venlig hilsen
Svend Koustrup

Fra : Morten Nielsen

Dato : 21-07-01 00:40

Kig efter steder der tilbyder ASP.NET.
Så kan du nemlig bare uploade dine komponenter, og ASP.NET kan MEGET nemt
lave filupload og mail (uden brug af ekstra komponenter).

/Morten