Processor i bærbar
Fra : BH

Dato : 18-03-08 13:01

Hej

Hvilken processor er bedst i en bærbar :

AMD Turion 64 X2 mobilteknologi 1.9 GHz

Eller

Intel Pentium Dual Core 1.86 GHz

Mvh

brian

Fra : Søren

Dato : 18-03-08 23:26

Hej BH,

Jeg er helt klart til Intel. Har prøvet begge dele, men har dog intet
konkret at hænge min forkærlighed op på. Synes bare at Intel chippen svarer
mere velvilligt og virker mindre sløv... Ked af ikke at kunne være mere til
hjælp.

Mvh Søren
--
For den prisbevidste forbruger:
http://prisportal.googlepages.com/

Fra : Lasse Jensen

Dato : 19-03-08 10:52

BH wrote:

> Hej
>
> Hvilken processor er bedst i en bærbar :
>
> AMD Turion 64 X2 mobilteknologi 1.9 GHz
>
> Eller
>
> Intel Pentium Dual Core 1.86 GHz

Intel. Gider ikke en længere udredning om hvorfor, men søg tilbage i
grupperne hvis du er intereseret i de teknisnke detaljer.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.