Hjælp Til HP LaserJet 5000n
Fra : Lars Skov Jensen

Dato : 18-03-08 10:36

Hejsa

Hvordan installer man HP LaserJet 5000n som en Printserver via RJ-45...

Hvad skal man bruge af hardware og software og drivers ,
for at få den til at kører på netværket ???

Håber i vil hjælpe mig...

Med Venlig Hilsen

Lars

Fra : Jesper Laursen

Dato : 18-03-08 12:48

"Lars Skov Jensen" skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad skal man bruge af hardware og software og drivers ,
> for at få den til at kører på netværket ???

Hej Lars

Det er sørme svært at forklare. Det er en lidt lang proces, som din manual
meget gerne skulle kunne guide dig igennem.

Manualen burde findes her : http://tinyurl.com/2w5dl6 i venstre side, hvor
der står setup, configure and install.

Fra : D@2

Dato : 18-03-08 13:06

Jeg satte min Netværks printer i min trådløse router, og under printer
installation Med cden valgte jeg og installere den som en netværksprinter,
Nu har vi så vista i hele huset så alle computere fandt den selv uden brug
af cd, så nu kan alle udskrive til den

Fra : Lars Skov Jensen

Dato : 18-03-08 20:50

Hejsa D@2

Ku du ikke lave en step by step guide til hvordan du gjorde det ,
og hvad det kræver af Driver og Software , og hvad jeg skal hente fra HP DK
Hjemmeside ???

Jeg vil også blive glad , hvis du gad og skrive hvordan man satte de 8
forskellige Vista Version op til Netværket ,
så Vista og XP ka se hinanden over netværket og se de delte mapper og filer
osv...

Håber du vil hjælpe mig...

Er der mulighed for at jeg ku få din private email adresse ????

Med Venlig Hilsen

Lars

Email Adresse: Lars-S-J@Post4.Tele.Dk