500W PSU
Fra : Ronaldo

Dato : 17-03-08 19:35

Jeg skal bruge en 500 watts strømforsyning.

Antec NeoPower 500 - 500 watt, 3x12volts rails, modulære kabler (sleeved
endda) og aktiv pfc. Der sidder en 80mm fan udadtil, men den skulle ikke
larme det store.

Jeg kan ikke finde et bedre alternativ. Hvad siger gruppen, findes der bedre
500w strømforsyninger med samme features?

Fra : Hans

Dato : 17-03-08 20:04

Ronaldo wrote:
> [...]
>
> Jeg kan ikke finde et bedre alternativ. Hvad siger gruppen, findes
> der bedre 500w strømforsyninger med samme features?

Corsair HX520:

Hans

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-03-08 20:10

> Corsair HX520:
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=217541

Er der nogle vægtige grunde til ikke at snuppe en Corsair VX550W i stedet,
som er 133,- billigere?

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=395078

Fra : Hans

Dato : 17-03-08 20:20

Per Nielsen wrote:
> "Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Er der nogle vægtige grunde til ikke at snuppe en Corsair VX550W i
> stedet, som er 133,- billigere?
>
> http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=395078

Den har ikke modular kabling som Ronaldo efterlyser.

Hans

Fra : Mads

Dato : 17-03-08 23:57

On Mon, 17 Mar 2008 20:20:10 +0100, "Hans" <nospam@kvik.org.invalid>
wrote:

>Den har ikke modular kabling som Ronaldo efterlyser.

Du skal da vist have dine skolepenge retur, for det er jo netop
det den har.

Fra : Hans

Dato : 18-03-08 01:13

Mads wrote:

> Du skal da vist have dine skolepenge retur, for det er jo netop
> det den har.

Jaså - Hvorhenne?
http://enthusiast.hardocp.com/image.html?image=MTE5NTAwNjgxNkZkd3Z4Y2NxRU9fMl82X2wuanBn

Her er så HX520:
http://enthusiast.hardocp.com/image.html?image=MTE5NTAwNjgxNkZkd3Z4Y2NxRU9fNV85X2wuanBn

Hans

Fra : Mads

Dato : 18-03-08 15:16

On Tue, 18 Mar 2008 01:13:09 +0100, "Hans" <nospam@kvik.org.invalid>
wrote:

>Jaså - Hvorhenne?

Grrr, altså jeg hader at undskylde, men her bliver jeg så nødt til
det.
Jeg sad sgu og kiggede på min HX PSU og ikke VX. Sorry.

Mads ( der er halvsenil og ser dårligt )

Fra : Hans

Dato : 18-03-08 15:33

Mads wrote:

> Grrr, altså jeg hader at undskylde, men her bliver jeg så nødt til
> det.
> Jeg sad sgu og kiggede på min HX PSU og ikke VX. Sorry.
>
> Mads ( der er halvsenil og ser dårligt )

Ja ja, jeg sender dig lige en virtuel hat du passende kan æde.

Hans

Fra : Mads

Dato : 17-03-08 20:20

On Mon, 17 Mar 2008 20:10:23 +0100, "Per Nielsen"
<dazzler53@hotmail.com> wrote:

>Er der nogle vægtige grunde til ikke at snuppe en Corsair VX550W i stedet,
>som er 133,- billigere?
>
>http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=395078

Jeg kan ihvertfald varmt anbefale VX550W. Den har samme modul-kabler
som Antec'en og en 120 mm blæser i bunden. Det er den mest stille PSU
jeg har haft fat i og mit foretrukne valg hver gang jeg samler en
maskine.

mvh Mads

Fra : Ronaldo

Dato : 17-03-08 20:49