MS Windows
briani 27239
Vista SPI Frigivet DD
Fra : Camilla Petersen

Dato : 18-03-08 16:41

Men ikke den danske endnu

Kan man lægge den engelske ind på en Dansk Viste ?
Eller skal man lade være og vente.?
Kan man så evt lægge den danske oven på den engelske når dk udgaven kommer ?

Fra : Bjarne Chr

Dato : 18-03-08 17:42

"Camilla Petersen" <no@mail.here> skrev i meddelelsen
> [...]
> Eller skal man lade være og vente.?
> Kan man så evt lægge den danske oven på den engelske når dk udgaven kommer

Du sætter dig roligt ned og venter en måneds tid.
Bc

Fra : Michael Bach

Dato : 18-03-08 18:19

"Bjarne Chr" <Second_To@None> skrev i meddelelsen

> "Camilla Petersen" <no@mail.here> skrev i meddelelsen

> Du sætter dig roligt ned og venter en måneds tid.
> Bc

Enig, slap da`af...Du når sgu nok bussen..;)

Mvh Michael Bach.

Fra : _

Dato : 18-03-08 19:03

"Camilla Petersen" <no@mail.here> skrev i en meddelelse
> [...]
> Eller skal man lade være og vente.?
> Kan man så evt lægge den danske oven på den engelske når dk udgaven kommer

Intelligente spørgsmål. Det Viste jeg ikke.

Fra : Sørensen

Dato : 18-03-08 19:17

"Camilla skrev ...
> Men ikke den danske endnu

Hvad er det der er så spændene ved den servicepack ???.

vh.
Sørensen

Fra : Flemming

Dato : 18-03-08 19:19

Sørensen skrev:
> "Camilla skrev ...
>>

> Hvad er det der er så spændene ved den servicepack ???.

Det kan jo være at Vista rent faktisk kommer til at virke..(bedre end
XP)

--
Mvh. Flemming

Fra : Sørensen

Dato : 18-03-08 22:01

"Flemming" > skrev
> Det kan jo være at Vista rent faktisk kommer til at virke..(bedre end XP)

Næppe men håbet er lyssegrønt.

vh.
Sørensen

Fra : Bjarne Chr

Dato : 18-03-08 23:41

"Flemming" <123spam4me@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det kan jo være at Vista rent faktisk kommer til at virke..(bedre end XP)
>
> --
> Mvh. Flemming
-----------------
Vi får sikkert bare nye (andre) problemer går der rygter om
Bc

Fra : Snuden

Dato : 18-03-08 19:27

On Tue, 18 Mar 2008 16:41:24 +0100, "Camilla Petersen" <no@mail.here>
wrote:

>Men ikke den danske endnu
>
>Kan man lægge den engelske ind på en Dansk Viste ?

Nej

>Eller skal man lade være og vente.?

Vent til den danske version kommer

>Kan man så evt lægge den danske oven på den engelske når dk udgaven kommer ?

Nej.
--
Snuden