trafo på logitech diNovo Edge lader?
Fra : Ukendt

Dato : 17-03-08 00:26

Hejsa,

overvejer at købe ovenstående, kan man ikke finde en side hvor der står om
der er trafo med, eller om den sluger 220 ind lade boksen !

ER der nogen der har en selv, eller tilfældigvis ved det ?

Christian Holst

Fra : _

Dato : 17-03-08 00:58

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 17-03-08 04:54

http://hwt.dk/literaturedetails.aspx?TeaserID=6863

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-03-08 14:52

Hej!

Christian Holst(2750) wrote:

> overvejer at købe ovenstående, kan man ikke finde en side hvor der står om
> der er trafo med, eller om den sluger 220 ind lade boksen !

Dvs. den "docking station" der er til musen? Den skal have lavvolt ind
på begge mine sæt (et nyt og et gammelt).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-08 19:19

Hvad kører de med af strøm og spænding ?
har fundet et uden adapter, men jeg har en de der multibørger der måske kan
passe an på spænding.

Christian Holst

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-03-08 19:42

Hej!

Christian Holst(2750) wrote:

> Hvad kører de med af strøm og spænding ?
> har fundet et uden adapter, men jeg har en de der multibørger der måske kan
> passe an på spænding.

8VDC og 0.5A. Plus er i midten af stikket.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-08 01:12

> Hej!

> 8VDC og 0.5A. Plus er i midten af stikket.

fordømt min kører med 1,5 volts interval, well jeg må jo bare hoste op til
den rigtige vare istedet :)

Tak for hjælpen

Christian Holst