Dane-Elec multimedis afspiller
Fra : Micky

Dato : 16-03-08 11:08

Nogle der kender til Dane-Elec 500GB avanceret multimedis afspiller fra
Bilka?

Jeg kan ikke rigtig finde noget info om hvad for et system der ligger
på den.
Tænkte om det er noget lig Windows Mediacenter 2005?

Er det muligt og forbinde den til en anden PC via USB?
Er det muligt og optage fra TV ned på den?

Eller hvis du har noget andet info godt/dårligt om den, så vil jeg
gerne høre om det.

--
/Micky

Fra : Spirit

Dato : 17-03-08 12:07
Fra : kjeld09

Dato : 17-03-08 08:54

Se her http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php?varenummer=19198&type=0

Fra : kjeld09

Dato : 17-03-08 08:55

Se her http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computerudstyr/SO-SK1500UBE_Wupti.html

Fra : Micky

Dato : 17-03-08 22:07

kjeld09 forklarede den 17-03-2008:

> Se her
> http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computerudstyr/SO-SK1500UBE_Wupti.html

Tak skal i have. Men jeg vil gerne finde lidt mere om den. Gerne nogle
test.

--
/Micky