IP4000 cd-label print
Fra : Hagar

Dato : 16-03-08 05:56

Hej i gruppen

Efter at have startet helt forfra med både maskine og programmer, er jeg nu
nået til min Canon IP4000, men jeg kan ikke huske hvordan det er man får
"inner circle" til at blive mindre end det man kan stille det til i opstarts
vinduet af programmet. Den inderste cirkel er alt for stor, og jeg havde på
min tidligere maskine det til at se ordentligt ud.

Hagar

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-03-08 06:53

Hagar skrev:

>hvordan det er man får "inner circle" til at blive mindre end det man kan
>stille det til i opstarts vinduet af programmet.

File - Select paper - New

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk