Hjælp til tydning af skifte
Fra : Bodil og Erik Fogh R~

Dato : 16-03-08 20:56

Hej.
Håber vi kan få lige så god hjælp som sædvanlig. mangler et par ord i
skifte.
se på
http://www.rkmolle.dk/?Side=7049&Udvid=1

Med venlig hilsen

Erik Fogh Rasmussen

Lokalarkivet for

Hanning, Finderup, Bølling og Sædding

http://www.rkmolle.dk/?Side=3016&Udvid=1

Fra : Anne Lise Hovdal

Dato : 21-03-08 01:32

"Bodil og Erik Fogh Rasmussen" <erbofogh@post.tele.dk> skrev i melding
> Hej.
> Håber vi kan få lige så god hjælp som sædvanlig. mangler et par ord i
> [...]

Jeg mener iallefall at Nils Christian Møller er sønn av den det er skifte
etter her, og at Nils Christian er utkommandert. Jeg får dessverre inn
bare en del av skiftet, og får ikke med begynnelsen og slutten på det.

Anne Lise Hovdal

Fra : Bodil og Erik Fogh R~

Dato : 21-03-08 08:42

Ja tak for det, men det er kun de to understregede ord vi har problemer med
Hilsen
Erik.

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 22-03-08 13:13

> Ja tak for det, men det er kun de to understregede ord vi har problemer
> med
> Hilsen
> Erik.
Det Anne Lise mener er at jo mere kontekst der følger, des støre mulighed er
der for at man kan "lære" penneførerens mærkværdigheder.

Hvad man ikke lige kan tyde i den ene linie, kan man måske i den næste.
Hilsen Flemming Svendsen.

Fra : Bodil og Erik Fogh R~

Dato : 24-03-08 08:36

Så fik vi den løst.