Tydning af Faddere ved min tipoldefars dåb~
Fra : Finn Holbek

Dato : 14-03-08 17:11

siden kan også ses her;
http://finnholbek.dk/genealogy/showmedia.php?mediaID=1444&medialinkID=2671

Jeg har foreløbigt fået det til noget i retningen ad;

.....Roder, ...... M. Bønnelycke,
Regnskabsfører(?) O... v. Flindt, ........... Baron
Juel-Wind-Ahrenfeldt, ......v. Utke

Er der nogen der har et bud på hvad der skal stå i de tomme felter?

Venlig hilsen
Finn

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 14-03-08 17:59

Christian Pr . .??
Frue auditeurinde Ræder og jomfru M Bønnelykke, kammerherre oberst (eller
Obrist) v Flindt, ritmester baromn Juul Wind Arenfeld og ritmester v. Utke.

Det er i hvertfald noget af det.
Flemming Svendsen
..

Fra : Finn Holbek

Dato : 14-03-08 18:16

Hej Flemming

Imponerende, mange tak for svaret.

1. person hører nok til i dåben ovenover, men resten ser ud til at stemme
fint.
(Du bliver selvfølgeligt krediteret på hjemmesiden)

Venlig hilsen
Finn

*G* regnskabsfører/ritmester )

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 14-03-08 19:38

> Hej Flemming
>
> Imponerende, mange tak for svaret.

Uuuhhha, undskyld alle tastefejlene, men fruen flåede i mig og truede med
kagerullen hvis maden blev kold . . . .
Flemming

Fra : Finn Holbek

Dato : 14-03-08 21:41

> "Finn Holbek" <fholbek(@)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Uuuhhha, undskyld alle tastefejlene, men fruen flåede i mig og truede med
> kagerullen hvis maden blev kold . . . .
> Flemming

Jeg er helt med.., velbekomme )
Tak igen