Sølv pulver
Fra : Knud Soerensen

Dato : 17-03-08 14:19

Hej

Jeg skal bruge noget sølv pulver til et forsøg.

Hvor kan man købe sådan noget her i danmark ?

Eller kender i nogle gode steder hvor de sælger
udstyre og materialer til forsøg og eksperimenter ?

Fra : F.Syndergaard

Dato : 17-03-08 23:27

Måske her: http://www.frits.dk/metal.asp
eller her: http://www.ravstedhus.dk/SEEEMS/8959.asp
eller her: http://www.vaseguld.dk/php-files/viewpage.php?page_id=5

--
MVH.
Finni

Fra : Knud Soerensen

Dato : 18-03-08 09:07

Hej Finni

Tak, for henvisningerne ravstedhus ser ud til at have hvad jeg skal bruge.

Researcher/Programmer for hire