Fonde til medicinsk udstyr
Fra : Christian Jacobsen

Dato : 16-03-08 14:15

Hej i gruppen

Jeg er ansat på en institution, hvor vi sammen med de tilknyttede læger har
ønske om anskaffelse af noget specielt medicinsk udstyr. Hverken
institutionen eller patientforeningen har penge til ustyret.
Prisen ligger på ca. 20.000 i indkøb

Jeg har lavet en generel ansøgning til nogle fonde, men har meget svært ved
at finde de rette fonde at stile den til.

Institutionen ligger i Vejle.

er der nogen der kender nogle firmaer i vejle-området, der har nogle fonde
vi kan søge?

Vi har før, med held, søgt ved Hede-Nielsen fonden i Horsens, men det var
til en institution i Horsens.

Med venlig hilsen

/CJ

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-03-08 15:09

Christian Jacobsen skrev den 16-03-2008 14:14:
> [...]
> vi kan søge?
>
> Vi har før, med held, søgt ved Hede-Nielsen fonden i Horsens, men det var

Hvad med tipsmidlerne?

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Else Holm

Dato : 16-03-08 15:40

Christian Jacobsen wrote:
> [...]
> nogle fonde vi kan søge?
>
> Vi har før, med held, søgt ved Hede-Nielsen fonden i Horsens,
> men det var til en institution i Horsens.

Der findes en fortegnelse over fonde - i gamle dage var det et
digert værk, man sad og bladrede igennem på biblioteket, men nu
findes den - eller noget, der ligner - på nettet

http://www.i-tb.dk/brancher/fonde?gclid=CKj8zs3qkZICFQZjMAodUxyE6A

--
Else

Fra : Christian Jacobsen

Dato : 16-03-08 19:05

"Else Holm" <holm_49@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der findes en fortegnelse over fonde - i gamle dage var det et digert
> værk, man sad og bladrede igennem på biblioteket, men nu findes den -
> [...]
Tak for det.
Der er lidt at gå igang med,
Desværre kan man ikke se beskrivelse af de forskellige fonde på siden, men
jeg må jo google og ringe.

/CJ

Fra : brugtpcdele.dk

Dato : 19-03-08 21:56

Hej Christian..

Mine erfaringer siger mig at det altid er godt at lave en telefonisk
for-ansøgning ved fondene, da det gør chancerne for at få midlerne lidt
lettere ;)

vh
Brian

Fra : Christian Jacobsen

Dato : 20-03-08 21:51

"brugtpcdele.dk" <brislingf@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Mine erfaringer siger mig at det altid er godt at lave en telefonisk
> for-ansøgning ved fondene, da det gør chancerne for at få midlerne lidt
> lettere ;)

Det regner jeg også med at gøre. De fleste har sikkert også en
ansøgningsblanket som som skal udfyldes som forside.

Tak for hjælpen.

/CJ