OT: Alt det sne....
Fra : Dak

Dato : 17-03-08 15:22

hvad skal det gøre godt for? Julen er forbi! :,-(

Det ser da ud til at nu er de virkelig gået i gang med saltsprederne for
denne vintersæson.

Og gæt lige hvem der har en aftale på onsdag om at hente ens cykel? tror
i på at jeg kan køre den hjem der?

Så hvis der er nogen med en varevogn/liftvogn/lastbil som ikke skal noget
sååå...

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 17-03-08 18:18

Dak skrev den 17 mar 2008 i

> Og gæt lige hvem der har en aftale på onsdag om at hente ens
> cykel? tror i på at jeg kan køre den hjem der?

Nix - lad den stå hvor den er og vent til maj

Fra : Dak

Dato : 17-03-08 18:22

> Nix - lad den stå hvor den er og vent til maj

Maj? hmm... det giver mig ikke lang tid til at lære den at kende inden min
ferietur sidst i juni.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : SB

Dato : 17-03-08 18:22

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> Dak skrev den 17 mar 2008 i

> Nix - lad den stå hvor den er og vent til maj
>
> --
> Mvdlh - Arne Lorenzen / http://dfmc.dk/?id=183

en aftale forsikringerne har med vejrguderne, når man endelig må køre på den
igen, så kommer vinteren

Søren

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 17-03-08 18:24

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> Dak skrev den 17 mar 2008 i

> Nix - lad den stå hvor den er og vent til maj
>
> --
Juli! Der er ikke så sjældent nattefrost i maj, og sommetider også lidt
i juni!
Vent til juli!

Michael D

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 17-03-08 18:27

"Dak" <dak_nFJERNEMIG@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> hvad skal det gøre godt for? Julen er forbi! :,-(
>
> Det ser da ud til at nu er de virkelig gået i gang med saltsprederne for
> denne vintersæson.

Jo tak !

Jeg kørte på arbejde i morgen i den dejlige forårssol, - fed tur

Da jeg så sku' hjem i eftermiddag, var det snestorm, pisse koldt & glat.

Det var nok min værste tur nogensinde, - der var tidspunkter hvor jeg
tvivlede på om jeg overhovedet ville klare det.

Jan Selchau-Hansen

Fra : HC

Dato : 17-03-08 19:49

Jan Selchau-Hansen wrote:

> Jeg kørte på arbejde i morgen i den dejlige forårssol, - fed tur

Lyder som noget der kræver at man kører mindst 88mph og har en Flux
kondensator installeret.

Hygge,
HC

--
Keep the rubber side down and the shiny side up!
Honda CB1300 ABS 2005

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 17-03-08 20:52

"HC" <hc@saustrup.net> skrev i meddelelsen

> Lyder som noget der kræver at man kører mindst 88mph og har en Flux
> kondensator installeret.

Det var slet ikke nødvendigt

Har lige hørt at det var fuld storm her i Nordsjælland, med vindstød af
orkanstyrke......
Så kan man sagtens blive blæst helt ind i næste uge.

Jan Selchau-Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-08 18:42

On Mon, 17 Mar 2008 15:22:06 +0100, Dak wrote:

> hvad skal det gøre godt for? Julen er forbi! :,-(

Hvaffor sne ?

Her er da det herligste solskin, omend lidt blæsende.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
2-1-2008

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 17-03-08 19:46

Orla Pedersen skrev:

> Hvaffor sne ?
>
> Her er da det herligste solskin, omend lidt blæsende.

Jeg tænkte det samme, vi har haft en dejlig dag med høj sol, heroppe på
den rigtige side af Limfjorden..

Men det ser godt nok ud til at der er kommet lidt sne ovre på Djævleøen
http://galleri.tv2.dk/index.php/category-Vejret/id-10849399/page-1.html

Thore

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 17-03-08 21:41

"SmaRTrxxv" <thore@snaps.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tænkte det samme, vi har haft en dejlig dag med høj sol, heroppe på
> den rigtige side af Limfjorden..

Ja, jeg gik da ude på arb. og kiggede ud på det dejlige solskin
og spekulerede på om jeg skulle gå tidlig hjem
og så køre en lille tur ned over grænsen, og se efter nye MC blade,
på Dysk se´føli, men så skulle Fru Meldgaard selvfølgelig arb længe =:-/

mvh Jens
Sydals

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 18-03-08 08:01

"Jens Meldgaard" <dsl333271@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og så køre en lille tur ned over grænsen, og se efter nye MC blade,
> på Dysk se´føli, men så skulle Fru Meldgaard selvfølgelig arb længe =:-/

Jeg kan så meddele at der var skiftevis sne,hagl, og solskin så'n nærmest
med 5-10 minutters intervaller da jeg i går tog til tyskerlandet (kiel) -
ikke just den varmeste tur jeg endnu har taget..

--
Mvh Claus Jakobsen
- der ikke fik billige støvler ved louis, dem havde de ikke på lager....

Fra : Nielsen

Dato : 18-03-08 11:05

> Men det ser godt nok ud til at der er kommet lidt sne ovre på Djævleøen

Er der slet ikke kommet sne i Gylleland? Der faldt da godt nok en pænt lag
her i Nordsjælland.

/Ths

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-03-08 11:19

Nielsen skrev:

> Er der slet ikke kommet sne i Gylleland?

Fik en lille byge i går kl. 20:08 i 6400 Vester Snogbæk!
Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : Jørgen Peter Nielsen

Dato : 17-03-08 22:21

> Og gæt lige hvem der har en aftale på onsdag om at hente ens cykel?
> tror i på at jeg kan køre den hjem der?

Rolig der.
Jeg henter min imorgen tirsdag og derfor vil solen skinne fra en skyfri
himmel.

Samtidigt sæt et kryds i kalenderen for weekend 5-6 april hvor jeg skal på
FDM kursus på sjællandsringen, så der vil være høj sol og +10 grader.

Jørgen N
SV650S

Fra : Dak

Dato : 18-03-08 15:23

> Rolig der.
> Jeg henter min imorgen tirsdag og derfor vil solen skinne fra en skyfri
> himmel.

ja men nu henter jeg min onsdag?

Tror nu ikke at alt det salt er væk til i dag eller imorgen. og det er det
jeg er mest bange for.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 18-03-08 18:01

> ja men nu henter jeg min onsdag?
>
> Tror nu ikke at alt det salt er væk til i dag eller imorgen. og det er det
> [...]

Jeg HAR godt hørt det, men jeg troede ikke på det ...

En Honda kan ikke tåle vand & sæbe, surt show ...

Jan Selchau-Hansen