MC alarm
Fra : Anders Bjerregaard

Dato : 15-03-08 21:25

Hej Gruppe

Går og overvejer at investere i en alarm til min MC, men det er da det
værste gedemarked. Har ligesom kunne konstatere, at priserne går fra
200 - 5000 kr. Kan virkelig ik overskue alle de valgmuligheder. Nogen
gode råd til hva man skal kigge efter, vigtigste funktioner, og hva
man eventuelt skal holde sig fra. Har hovedsageligt brug for en der
kan skræmme folk, den behøver hverken kunne brygge kaffe eller varme
en pizza...
Helst en som jeg selv kan montere, og selvfølgelig en der kan monteres
på min GSF 400 Bandit.

VH Anders (den forvirrede alarmkøber)

Fra : tp

Dato : 15-03-08 22:43

> [...]
> en pizza...
> Helst en som jeg selv kan montere, og selvfølgelig en der kan monteres

jeg hvade en på mon forrige. Tror faktisk jeg fik den ny på qxl for 150kr,
så den er jo udenfor dit kategori
Den bestod af en vippe/rystecensor indbygget i enheden. Enheden røg under
sædet og den havde så en zapper + et ektremt larmende lydelement.

Når man prikkede lidt til mc'en så gav den et enkelt bip. mere prikkende.
flere bip. tredje gang og helvedet brød løs.
Udfordring for en prof tyv : nul, men for alle andre der lige skulle pille.
perfekt.

jeg ville ikke købe andet igen, da jeg tvivler på at startspærre,
personsøger beep etc egenligt gør det store hvis nogen virkeligt vil stjæle
den. Mindes bla at jeg engang så en bil i midt århus drønne afsted mens
bilalarmen hylede som sindsygt. okay, der var nok en der havde strålet en
bil, og hvad kunne folk ligesom gøre ved det? intet.

Fra : frølårsraketten

Dato : 17-03-08 18:22

"Anders Bjerregaard" <dennez777@hotmail.com> skrev
> Nogen gode råd til hva man skal kigge efter, vigtigste funktioner, og hva
> man eventuelt skal holde sig fra.

Har haft en NCG 420 fra Cubrix. Den holdt en sæson, selv om den var
installeret på et "tørt" sted. Det var rysteføleren der gik itu.

°/¥\°
«=(Ô)=»
[] Pierre