sæde til Transalp
Fra : Ib Tinning

Dato : 15-03-08 13:54

efter vi i torsdags var til bakke åbning og inde på nørrebro stod og kiggede
på en dl 650 har min kæreste spurgt om det kunne lade sig gøre at finde en
sadel til min transalp der har samme facon som det fra dl 650 , det er det
med at det er højere hvor hun skal side hun syntes kunne være godt .

håber nogle der ude kan hjælpe så den lille også kan se hvor vi kører

mvh Tinning 2765

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-08 17:11

"Ib Tinning" <ib@1.spambox.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med at det er højere hvor hun skal side hun syntes kunne være godt .
>
> håber nogle der ude kan hjælpe så den lille også kan se hvor vi kører

Hej.

www.bagster.com og www.corbin.de eller www.corbin.com kunne være
muligheder, ved bagster skal du sende dit eget sæde ned til dem, og de
bygger det så som du vil ha' det......

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Ib Tinning

Dato : 16-03-08 10:16

> [...]
> bygger det så som du vil ha' det......
>

> det jeg tænkte på var mest et sted hvor jeg kunne få lov at se og mærke
inden jeg købte så er der nogle steder i dk helst sjælland