Advarsel: Vintertrafik viser forkert
Fra : Tourer

Dato : 15-03-08 10:00

Pas på med vintertrafik.dk i dag. Der er gået noget galt for dem, de
forskellige kort under saltning viser helt forskelligt mht. hvilke veje der
er saltet i nat. F.eks. viser kortet over hele landet at der kun er saltet
ét sted, hvorimod kortet over Midtjylland viser at stort set hele
Midtjylland er blevet saltet.

--
Tourer

Fra : Tourer

Dato : 15-03-08 10:27

"Tourer" <fake@invalid> wrote in message
> [...]
> der er saltet i nat. F.eks. viser kortet over hele landet at der kun er
> saltet ét sted, hvorimod kortet over Midtjylland viser at stort set hele

Problemet er nu blevet løst delvist, men der er stadig mindre
uoverenstemmelser mellem detailkortene.

--
Tourer

Fra : Niels Pein

Dato : 15-03-08 10:33

"Tourer" skrev ...

Træls timing i øvrigt. Jeg havde da tænkt mig at deltage i åbningen af
Hjejlekiosken i morgen, inkl. en smuttur ud af paradisvejen, men med en
forholdsvis ny maskine i stalden, og salt på vejene, så tror jeg lige jeg
springer over.
--
Hilsen Niels
Suzuki Bandit 1250 SA

Fra : Rasmus

Dato : 15-03-08 12:06

> [...]

> veje der er saltet i nat. F.eks. viser kortet over hele landet at der
> kun er saltet ét sted, hvorimod kortet over Midtjylland viser at stort

RIGTIGT øv, at de har saltet der er nemlig åbent hus, hos både
bikecenter i Nyk. F og Vordingborg MC. Hvilket jo var oplagt til en lille
tur, evt noglet fælles, men jeg holder squ den gule indendørs.

assholes!!"#¤%&/