Bakkeåbning: Nogen som tog et billede af h~
Fra : Biker-Torben®

Dato : 14-03-08 11:30

I forbindelse med Bakkens åbning holdt der en gut ud for hvor jeg stod (ja,
stod, jeg indrømmer at jeg var en kylling ...) - han kørte på en sort
rat-bike og havde en sort kasse bagpå med sin sorte hund, der var iført sort
vest med rygmærke og en fiks lille sort halvhjelm.

Det var et fantastisk "KODAK moment" men desværre havde jeg ikke mit kamera
med.

Der var flere henne og tage billede af mand og hund - er der nogen der kunne
poste/sende/placere et billede ?

--
Hilsen
Biker-Torben

Fra : jshansen

Dato : 14-03-08 05:27

On 14 Mar., 11:29, "Biker-Torben®"
<skriv_ikke_til_denne_m...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> med.
>
> Der var flere henne og tage billede af mand og hund - er der nogen der kunne

Kig på MCG ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5273

Jan Selchau-Hansen

Fra : HC

Dato : 14-03-08 16:19

jshansen wrote:

> Kig på MCG ...
> http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5273

Siden virker ikke under Firefox - tyder på dårlig javascript kode:

"setting a property that has only a getter:
onclick(click clientX=0, clientY=0)"

--
Keep the rubber side down and the shiny side up!
Honda CB1300 ABS 2005

Fra : Kim

Dato : 14-03-08 17:35

On Fri, 14 Mar 2008 16:18:40 +0100, HC <hc@saustrup.net> wrote:

>Siden virker ikke under Firefox - tyder på dårlig javascript kode:

virker fint under firefox 2.0.0.12

Mvh. Kim Hansen.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 14-03-08 18:12

> virker fint under firefox 2.0.0.12

Ikke på min maskine (samme version). Jeg får godt nok en masse thumbnails
op, men der sker ikke noget når jeg klikker på dem.
Hvis jeg trykker på standard-layout, så får jeg en login-skærm op når jeg
trykker på de thumbnails der kommer i højre side (og jeg gider ikke
hjemmesider hvor man skal logge ind for at kunne se sådan noget)..

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 14-03-08 17:45

HC skrev:

> Siden virker ikke under Firefox - tyder på dårlig javascript kode:

Siden virker fint i Firefox - alt andet tyder på ringe edbruger

Thore

Fra : KentBM

Dato : 14-03-08 18:50

SmaRTrxxv wrote:
> Siden virker fint i Firefox - alt andet tyder på ringe edbruger

Det er vi så nogle stykker af. Siden virker heller ikke i Safari.

--

Kent

Fra : Bjarne

Dato : 14-03-08 20:10

SmaRTrxxv wrote:

> Siden virker fint i Firefox - alt andet tyder på ringe edbruger
>

> Thore

Nope, Firefox 2.0.0.12

Hvis jeg trykker på det første thumbnail, kommer der fint et stort billede
frem. Alle andre giver bare fejl ( i error console).

mvh,
Bjarne

Fra : SB

Dato : 14-03-08 23:01

"Bjarne" <bjb@INGENSPAMc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis jeg trykker på det første thumbnail, kommer der fint et stort billede
> frem. Alle andre giver bare fejl ( i error console).

Du skal være logget på før du kan se andet end det første billede som stort

Søren

Fra : Bjarne

Dato : 15-03-08 09:21

SB wrote:

> "Bjarne" <bjb@INGENSPAMc.dk> skrev i en meddelelse

> Du skal være logget på før du kan se andet end det første billede som
> stort
>
> Søren

Nåh sådan. Hvor snedigt.

mvh,
Bjarne

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 15-03-08 09:51

SB skrev:
> "Bjarne" <bjb@INGENSPAMc.dk> skrev i en meddelelse

> Du skal være logget på før du kan se andet end det første billede som stort
>
> Søren

Her henter man FF 3 beta, installerer IE add-on, og så skal man være
logget ind?
Det var dog irriterende.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : HC

Dato : 15-03-08 10:20

Aragorn Elessar wrote:

> Her henter man FF 3 beta, installerer IE add-on, og så skal man være
> logget ind?
> Det var dog irriterende.

Hørt! Fesent! Er det ikke også motorcykelgalleriet der kræver at man
først verificerer sit telefonnummer med en sms? Det er da noget pjat
bare for at kigge billeder.

Hygge,
HC

Fra : Armand

Dato : 15-03-08 11:03

HC skrev:

> Hørt! Fesent! Er det ikke også motorcykelgalleriet der kræver at man
> først verificerer sit telefonnummer med en sms? Det er da noget pjat
> bare for at kigge billeder.

Lad dog være med at bruge de sider, så burde(!) de langsomt dø ud (de
kan vel ikke kun bestå af folk som vil vise deres sager frem, der må
nødvendigvis også være en traffik af seere!?) :-|

--
Armand.

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-03-08 07:48

Armand wrote:

> Lad dog være med at bruge de sider, så burde(!) de langsomt dø ud (de
> kan vel ikke kun bestå af folk som vil vise deres sager frem, der må
> nødvendigvis også være en traffik af seere!?) :-|

Der er vist for mange med løse hobbypenge i lommen - jeg nægter
principielt at lægge 29,- til MCgalleriet for at se billeder og tåbelig
ros til hinandens maskiner. Men jeg er også bare en sur gammel mand

--
vh
Torben

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 17-03-08 08:06

Torben Scheel skrev:

> Der er vist for mange med løse hobbypenge i lommen - jeg nægter
> principielt at lægge 29,- til MCgalleriet for at se billeder og tåbelig
> ros til hinandens maskiner. Men jeg er også bare en sur gammel mand

hmm??
Koster det penge??
jeg har da aldrig givet en øre??
og jeg har da sandeligen heller ikke tænkt mig at gøre det!

--
Dun@nt
Kilo SFau s "Hvidguld"

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-03-08 09:23

J.C.Kløve wrote:

> hmm??
> Koster det penge??
> jeg har da aldrig givet en øre??
> og jeg har da sandeligen heller ikke tænkt mig at gøre det!

Det gør det nu for nye brugere. Man kan oprette sig "gratis" - men når
man vil se eller uploade billeder skal man bruge sin mobil og erlægge 29,-

Derfor får jeg aldrig dine billeder derfra at se som andet end
thumbnails

Et gratis kig : http://www.dfmc.dk/?id=425

--
vh
Torben

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 18-03-08 01:52

> Armand wrote:

Men jeg er også bare en sur gammel mand

Nå, nå, sur er du vel ikke? )

mvh Jens
Sydals

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-03-08 08:03

Jens Meldgaard wrote:
> Men jeg er også bare en sur gammel mand
>
> Nå, nå, sur er du vel ikke? )

Æhm, tak.. eller noget..

--
vh
Torben - der runder et skarpt hjørne næste måned.

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 18-03-08 21:17

> Æhm, tak.. eller noget..
>
> --
> vh
> Torben - der runder et skarpt hjørne næste måned.

Selv tak.

mvh Jens
Sydals
der har rimelig lang tid til han runder et skarpt hjørne,
men det er nok noget skarpere =

Fra : Martin Sørensen

Dato : 18-03-08 23:20

> mvh Jens
> Sydals
> der har rimelig lang tid til han runder et skarpt hjørne,
> men det er nok noget skarpere =

Hvis man runder tilstrækkeligt mange hjørner, kommer man så ikke tilbage til
dér hvor man kom fra?

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Armand

Dato : 18-03-08 23:55

Martin Sørensen skrev:

> Hvis man runder tilstrækkeligt mange hjørner, kommer man så ikke tilbage til
> dér hvor man kom fra?

á: Af jord er du kommen - Af jord skal du genopstå. ??

--
Armand.

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 19-03-08 01:27

"Martin Sørensen" <mos@laxity.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvis man runder tilstrækkeligt mange hjørner, kommer man så ikke tilbage
> til dér hvor man kom fra?

Det er set ske rent mentalt, jo.
Det hedder så vist civil betjent ;-}}
I gamle dage kaldet, at gå i barndom, men det skal man
nok have rundet mange hjørner for at kunne huske, eller
så kan man måske ikke huske det, øøhhh?????????

mvh Jens
Sydals

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-08 17:25

> Der er vist for mange med løse hobbypenge i lommen - jeg nægter
> principielt at lægge 29,- til MCgalleriet for at se billeder og tåbelig
> ros til hinandens maskiner. Men jeg er også bare en sur gammel mand

Har været derinde par år eller tre, og jeg må indrømme at jeg har meget
glæde med at surfe rundt og se på folks ret flotte maskiner, og man kan
faktisk melde sig ud af deres åndsvage
stemme system, så man slipper for folks bedømmelses karakterer .........

men stadig er der mange folk lidt oppe i årene, der faktisk bare har lyst
til at vise deres arbejde/flotte maskiner frem , det er der vel ikke noget
galt i ?

et par eks.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7942&ipc=36171

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17952&ipc=66201

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5135&ipc=27750

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6499&ipc=31842

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11178&ipc=45879

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 24-03-08 17:40

Dennis Hellan Pedersen (4690) skrev:

> [...]
> faktisk melde sig ud af deres åndsvage
> stemme system, så man slipper for folks bedømmelses karakterer .........

Helt enig. Stemmesystemet har jeg ikke slået fra, hvis de andre ikke
kan lide hvad de ser er det da ok at de giver udtryk for det, jeg kan
lide den som den er, ellers så bygger jeg den om, til gengæld er det da
rart at der i ny og næ lander en kommentar om at motorcyklen er flot -
og dem er der alt andet lige flest af

> men stadig er der mange folk lidt oppe i årene, der faktisk bare har lyst
> til at vise deres arbejde/flotte maskiner frem , det er der vel ikke noget
> galt i ?

jaaa nu er det jo også en kvalitet i sig selv at være oppe i årene

Der udover er der et par rimeligt seriøse "grupper" - RR-gruppen følger
jeg selv og de arrangerer fx. banedage (og det er virkeligt proffe
arrangementer) derudover der er også køb/salg del af en vis interesse.

Selvfølgelig er lødigheden ikke på niveau med NG, over hele linien, men
der er visse lyspunter, og det er da også sjovt at se hvad andre har at
byde på af MC'er. Jeg stemmer gerne på en flot MC - de grimme lader jeg
blot i fred har man ikke noget pænt at sige kan man jo holde sin keje

men jeg ville nok ikke betale for det hvis jeg skulle melde mig i dag...

Fra : Grunnet

Dato : 25-03-08 10:53

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Så er vi to af slagsen
Jeg har intet imod at det koster 29 kr. at få adgang til diverse siders
fortræffeligheder, bare interesserede brugere får oplysningen, inden man har
tilmelder sig.
Jeg har gennemlæst brugerbetingelserne inden jeg oprettede et
login/brugeradgang, jeg fandt intet om en pris for oprettelse/medlemskab.
Jeg oprettede så et login - og der stod stadig ikke noget om 29 kr.
Så forsøgte jeg at bruge mit login, men fik besked på at det skulle
aktiveres før jeg kunne benytte det !!
Jeg ville så aktivere - det skulle ske via SMS - og så stod der en lille *
der henviste til en småtskrevet tekst i bunden om at det kostede 29 kr.
Så blev jeg "en sur gammel mand" og annullerede straks aktiveringen og
slettede efterfølgende mit nyoprettede login/brugeradgang.
Det tangerer efter min mening bondefangeri at man ikke tydeliggør
betalingen.

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 25-03-08 10:56

Grunnet skrev:

> [...]
> slettede efterfølgende mit nyoprettede login/brugeradgang.
> Det tangerer efter min mening bondefangeri at man ikke tydeliggør

Samme oplevelse hér!
Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 25-03-08 11:26

> Samme oplevelse hér!
> --

Og tag mig med, i klubben af pludseligt sure gamle mænd!

Michael D

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-03-08 15:44

Michael Dahlberg wrote:

> Og tag mig med, i klubben af pludseligt sure gamle mænd!

Hov stop! Vi er for gamle til at have en subkultur

--
vh
Torben

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 26-03-08 17:20

Torben Scheel skrev den 25 mar 2008 i

> Hov stop! Vi er for gamle til at have en subkultur

Nårhehe.. det vil du ha´for dig selv, eller hva´ ?

Betaler gerne for en god vare, men skisme da ikke for at blive belemret
med reklamer - når jeg betaler for at få adgang til et site, vil en del
af min forventning være at *slippe* for reklamer.

(Eller ha´en "lødighed" som eks. http://www.motorcycle.com)

Sur når det passer ham, gammel når han får tid,
eller var det omvendt - det husker jeg ikke lige

Fra : Torben Scheel

Dato : 27-03-08 08:29

Arne Lorenzen wrote:

> Nårhehe.. det vil du ha´for dig selv, eller hva´ ?

Nu skal du ikke blive sur!

> Betaler gerne for en god vare, men skisme da ikke for at blive belemret
> med reklamer - når jeg betaler for at få adgang til et site, vil en del
> af min forventning være at *slippe* for reklamer.

Næmlig! Det er nogen dyre klublokaler galleriet tilbyder. En ferm
webmaster - et open source Content Management System - så kan man få
meget : http://www.leitra.dk/news.php som OT eksempel på et budgetsite
med klubånd.

> (Eller ha´en "lødighed" som eks. http://www.motorcycle.com)

Hmm. Må checke ved lejlighed.

--
vh
Torben

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-03-08 21:35

Dennis Hellan Pedersen (4690) wrote:

> [...]
> til at vise deres arbejde/flotte maskiner frem , det er der vel ikke noget

Næ, det er fint. Men hvorfor ikke benytte vores udemærkede www.dfmc.dk?
At benytte og støtte et eller andet underlødigt firma - der låser for
billederne for ikke-medlemmer så links ikke fungerer - det hænger bare
ikke sammen for mig.

Bagmændende bag MCgalleri er lidt i klasse med
internettelefonbogsoptagelsessælgere i min verden. Det kan gøres meget
bedre.

--
vh
Torben

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 24-03-08 22:01

Torben Scheel skrev:

> [...]
> At benytte og støtte et eller andet underlødigt firma - der låser for
> billederne for ikke-medlemmer så links ikke fungerer - det hænger bare

Det gør vi jo også, (altså bruger www.dfmc.dk) men trafikken og
kommentererne/dialogen er minimal ad den vej men jeg er da på dfmc
oftere end på "galleriet"

> Bagmændende bag MCgalleri er lidt i klasse med
> internettelefonbogsoptagelsessælgere i min verden. Det kan gøres meget
> bedre.

Der er ingen tvivl om at "de stygge bagmænd" tjener penge på foretagenet
i dag, jeg tvivler dog på det var en god forretning fra begyndelsen.
Det er ok for mig at de tjener på det, så længe jeg ikke skal have penge
op af lommen selv (ja jeg ved at jeg betaler for reklamer gennem de
varer jeg måtte købe hos en forhandler men de reklamerer nok et andet
sted uanset "galleriet" er der eller ej)
Jeg er heller ikke i tvivl om at skruen strammes hen ad vejen, og så må
jeg jo hoppe af når det bliver for "broget" nu er der "VIP" medlemmer,
det koster, mon ikke det stille og roligt bliver sådan at man "skal"
have "VIP" hvis man skal have lidt fornuftigt ud af det, og så er jeg
væk der fra - det er jo en balance for udbyderne at tappe så menge penge
ud af skidtet som muligt uden at det mister den popularitet det faktuelt
har i dag.

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-08 00:05

> [...]
>
> Bagmændende bag MCgalleri er lidt i klasse med
> internettelefonbogsoptagelsessælgere i min verden. Det kan gøres meget

Jah-johh...... der er jeg også inde, faktisk har jeg støttet siden med et
_noget_ højere beløb en 29,- kr !

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-03-08 07:33

Dennis Hellan Pedersen (4690) wrote:

> Jah-johh...... der er jeg også inde, faktisk har jeg støttet siden med et
> _noget_ højere beløb en 29,- kr !

Samme hér. Det betyder noget for mig at et evt. overskud bliver brugt på
MC-hobby (selvom det helt sikkert er en underskudsforretning for Tony).

--
vh
Torben

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 16-03-08 01:52

HC skrev:

> Hørt! Fesent! Er det ikke også motorcykelgalleriet der kræver at man
> først verificerer sit telefonnummer med en sms? Det er da noget pjat
> [...]

Enig, men så fik jeg da installeret FF 3 beta, og den der IE add-on er
sgu praktisk.
Godt man har sine egne sider, så man kan smide sine skilderier derpå.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-03-08 21:02

HC <hc@saustrup.net> writes:

> Hørt! Fesent! Er det ikke også motorcykelgalleriet der kræver at man
> først verificerer sit telefonnummer med en sms? Det er da noget pjat
> bare for at kigge billeder.

Ikke nok med det, så koster det også omkring en 20'er.
--
mvh Jes Vestervang @ SV1000S & DT125R

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-03-08 16:37

Jes wrote:

> Ikke nok med det, så koster det også omkring en 20'er.

29,- - og så bliver man spammet ind i helvede hvis man starter
oprettelsen, men mener at 29,- er latterligt. "Du har endnu ikke
fuldbydet samlejet med MCgalleristerne" NEJ tak!

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-08 17:10

> 29,- - og så bliver man spammet ind i helvede hvis man starter
> oprettelsen, men mener at 29,- er latterligt. "Du har endnu ikke fuldbydet
> samlejet med MCgalleristerne" NEJ tak!

Hvad er det for spam ? , nu har jeg været der længe, og dengang kostede det
ikke noget at blive oprettet, men jeg modtager da ikke noget spam !, det er
måske noget man skal betale for at få "lov" til at modtage

Kan godt forstå hvis man har et eller andet princip med betaling af div.
ting og sager, og det er jo ikke fordi at man ikke har råd, er selv lidt
pissed over at jeg skal betale for at parkere ( 10.- kr. ) nede/ude på
Højeruplund (stevns, mc sammenkomst den 3 Søndag i måneden) når jeg kan
parkere min mc gratis alle andre steder i DK, så det er _meget_ sjældent at
jeg kommer der .......

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-03-08 21:53

> [...]
> ikke noget at blive oprettet, men jeg modtager da ikke noget spam !, det er
> måske noget man skal betale for at få "lov" til at modtage

Hej Torben,

Du har endnu ikke aktiveret din Basis-bruger på MotorcykelGalleri.dk.

Nu har du chancen for at aktivere den for kun 15,- kr. + alm. SMS takst
via din mobiltelefon! (Normalpris 29 kr - Du sparer 14 kr!) Er gældende
for et helt år og udløber automatisk.

Send SMS beskeden:
MG 3470439 (Husk mellemrum efter MG) til telefonnummer 1231

Du vil herefter modtage en besked på din mobiltelefon og din
Basis-bruger er herefter aktiveret.

Når vi beder dig aktivere din Basis-bruger via din mobiltelefon, er det
fordi vi derved håber på at kunne udelukke de mere useriøse brugere.

Med en Basis-bruger kan du:

- Benytte alle Basis-funktioner på siden
- Finde venner med samme interesser
- Dele viden med andre
- Se alle billederne

Vi glæder os til at se dig på MotorcykelGalleri.dk og håber du vil få en
masse gode stunder på siden.

Med venlig hilsen
MotorcykelGalleri.dk

Hov! Prisen falder åbenbart indtil man går i fælden. Klassisk
bondefangeri - mon ikke de også kan sælge mig en ringetone og nogen
frække billeder til mobilos når jeg bider på? Det er dén fornemmelse jeg
får af firmaet.

--
vh
Torben

Fra : VagnBroby

Dato : 14-03-08 18:22

HC skrev:

> Siden virker ikke under Firefox - tyder på dårlig javascript kode:
>
> "setting a property that has only a getter:
> onclick(click clientX=0, clientY=0)"

Min virker udmærket med Firefox

Fra : Per

Dato : 14-03-08 18:38

HC wrote:

> Siden virker ikke under Firefox - tyder på dårlig javascript kode:

Hvis du har problemer med at se sider i FF, så kan jeg anbefale deres Add-on
der hedder IEtab.

Så kan sider der kun er skrevet til IE ses i FF uden problemer - jeg bruger
det af og til når min FF har problemer.

Kan hentes her: https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/1419

mvh. Per

Fra : KentBM

Dato : 14-03-08 18:52

Per wrote:

> [...]
>
> Så kan sider der kun er skrevet til IE ses i FF uden problemer - jeg
> bruger det af og til når min FF har problemer.
Virker næppe på en Mac Ville ellers være lækker en gang i mellem.

--

Kent

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 15-03-08 09:12

jshansen skrev den 14 mar 2008 i
klip
> Kig på MCG ...
> http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5273

Hvad er adgangskoden for billederne?

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 15-03-08 09:28

> Hvad er adgangskoden for billederne?

Man skal vist bare oprette sig som bruger på www.motorcykelgalleri.dk.

/Sjang

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 15-03-08 11:04

Henrik Davidsen skrev den 15 mar 2008 i

> Man skal vist bare oprette sig som bruger på
> www.motorcykelgalleri.dk.

Det gider jeg ikke, jeg nægter at støtte reklamefinancierede sites.
Men så må jeg jo undvære, og det overlever jeg jo nok

Fra : Peter Winther

Dato : 15-03-08 11:06

Dette link kræver ikke log in :

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5273&ipc=28164

Peter Winther

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 16-03-08 01:56

Peter Winther skrev:
> Dette link kræver ikke log in :
>
> http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5273&ipc=28164
>
> Peter Winther

Bizar ekvipage.
Takker for kikket.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-08 11:02

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> jshansen skrev den 14 mar 2008 i
> klip
>
> Hvad er adgangskoden for billederne?

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5273&ipc=28164

Prøv med denne, ved ikke om det er bedre ?

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 17-03-08 08:34

Dennis Hellan Pedersen (4690) skrev den 15 mar 2008 i
> http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5273&ipc=2
> 8164

> Prøv med denne, ved ikke om det er bedre ?

Jow, men kun første side - er der ik´nogen der har et password til
siden?