DKK-medlemsnummer
Fra : Therese

Dato : 15-03-08 21:47

Hej NG

Lige et hurtigt spørgsmål
Vi har lige fået den lille uldtot Quaro hjem i dag. I købskontrakten skulle
jeg skrive mit medlemsnummer på DKK, men det havde jeg dog ikke lige på mig.
Det står da bag på Hunden (altså bladet) - tænkte jeg da jeg kom hjem. Der
står bare rigtig mange tal. Er der en skarp kniv i skuffen, der kan fortælle
mig hvilket af tallene, der er medlemsnummeret?

Forresten er der nye billeder af prinsen på hjemmesiden. Direkte link til
Quaro:
http://elverdalen.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=137&Itemid=129

Therese
www.elverdalen.dk
Fjern slet i min mailadresse

Fra : JB

Dato : 15-03-08 21:56

"Therese" <therese42@elverdalenslet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der kan fortælle mig hvilket af tallene, der er medlemsnummeret?
>
> Forresten er der nye billeder af prinsen på hjemmesiden. Direkte link til

Tillykke med hvalpen.

Medlemsnr. står lige før kreds nr. f.eks. "0003645- kreds 1"

Hilsen
Jytte

Fra : Therese

Dato : 15-03-08 22:01

"JB" <vingekattenfjern@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Medlemsnr. står lige før kreds nr. f.eks. "0003645- kreds 1"

Af hjertet tak. Det kunne nemlig også have været den første linie f.eks.
0000006581

Fra : JB

Dato : 15-03-08 22:14

> "JB" <vingekattenfjern@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Af hjertet tak. Det kunne nemlig også have været den første linie f.eks.
> [...]

Ja det er ikke til at vide, men jeg kan huske mit medlemsnr., derfor kan jeg
se, hvor det står. Gad vide hvad de andre numre står for.

Hilsen
Jytte

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-08 22:05

On Sat, 15 Mar 2008 21:46:57 +0100, "Therese"
<therese42@elverdalenslet.dk> wrote:

> [...]
>mig hvilket af tallene, der er medlemsnummeret?
>
>Forresten er der nye billeder af prinsen på hjemmesiden. Direkte link til

Tillykke med kræet - men en uldtot er det jo ikke, du kan se
forklaringen på min hjemmeside )
Det er nemlig rigtige uldtotter )
--
med pt. fire OES'ere i hytten.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-03-08 23:19

"Therese" <therese42@elverdalenslet.dk> skrev i en meddelelse

> Forresten er der nye billeder af prinsen på hjemmesiden. Direkte
> [...]

Han er da bare noget af det "nuserste". Hjerteligt til lykke med
ham.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats