HJælp hvad race er dette
Fra : Ukendt

Dato : 15-03-08 15:57

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-08 16:32

<gubbi> skrev i en meddelelse
news:cront3pbhqb86c92potle5qut47rrfg8k8@4ax.com...
> Den er meget lille
> http://img141.imageshack.us/img141/6888/animal0088ts9.jpg

Det ligner lidt en Løwchen, men jeg er da ikke sikker.

Nu vi snakker racer- hvad er det for en, der er med i en reklame for en Kia
bil ?
Den vælter en masse og splitter en masse af og så siger de, at man hellere
må tage hunden med næste gang. Det er også en lidt langhåret hund....

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 15-03-08 17:13

<gubbi> skrev i en meddelelse
> Den er meget lille
> http://img141.imageshack.us/img141/6888/animal0088ts9.jpg

Umiddelbart ligner det en shi tzu hvalp, men det kan vel også være noget
blandings-værk?

Mvh. Marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-03-08 17:30

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse
> <gubbi> skrev i en meddelelse
>>

> Umiddelbart ligner det en shi tzu hvalp, men det kan vel også
> være noget blandings-værk?
>
> Mvh. Marie

Jeg synes også at den ligner en Shi Tzu meget, og kors hvor er den
dog skøn. Hvis det er en blanding så er det nok med en Malteser, de
hedder svh Mal Tzu.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-08 19:20

On Sat, 15 Mar 2008 15:57:10 +0100, gubbi wrote:

>Den er meget lille
>http://img141.imageshack.us/img141/6888/animal0088ts9.jpg
>
>/gubbi

Må hellere sige mad det samme at det ikke er min hund (desværre),jeg
har bare mødt sådan en lille fyr et sted hvor jeg kom som
håndværker,beklagligvis var der ingen hjemme så jeg kunne ikke spørge
hvad det var for en fætter,men den en lillebitte vil tro halv
størrelse af en alm huskat,meget korte ben og samme pels og farver som
den på billedet,vil tro det er en dværg eller toy udgave af en eller
anden race,måske løvchen.

/gubbi

Fra : Anette

Dato : 15-03-08 21:26

gubbi wrote:
> [...]

Kunne det have været en Lhasa Apso?

http://www.kennelmedoc.dk/puppies.htm

Der er hvalpebilleder midt på ovenstående side - men netop de farver- hvide
med brune ører

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-08 22:06

> [...]
>
>http://www.kennelmedoc.dk/puppies.htm
>
>Der er hvalpebilleder midt på ovenstående side - men netop de farver- hvide

Nej slet ikke,tror Tove har ret,at det kan være Mal shi eller mal
tzu,men leder stadigvæk

/gubbi

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-03-08 23:30

<gubbi> skrev i en meddelelse

> Nej slet ikke,tror Tove har ret,at det kan være Mal shi eller mal
> tzu,men leder stadigvæk
>
> /gubbi

Hej igen Gubbi.

Jeg tænkte på, om du eventuelt ikke kunne prøve at ringe til ejerne
og spørge. De fleste er jo ret stolte af deres hunde, så de vil da
sikkert med glæde oplyse dig om racen, når du nu er så interesseret.