MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
sende mails?
Fra : gregers hoff

Dato : 15-03-08 17:39

Hej
Siden igår middags kan jeg ikke sende,men godt modtage mails???
Gregers Hoff

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 15-03-08 17:43

"gregers hoff" <gregershoff@vip.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
> Siden igår middags kan jeg ikke sende,men godt modtage mails???
> Gregers Hoff

Men det kan jeg.

MN

Fra : gregers hoff

Dato : 15-03-08 17:53

Ja,jeg kan altså godt sende til denne gruppe,men når jeg sender mails,får
jeg at vide at der er :serverfejl:"554" og "fejlnummer 0x800CCC79"??
Gregers

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-03-08 17:59

Den 15-03-08 17.52 skrev gregers hoff følgende:
> Ja,jeg kan altså godt sende til denne gruppe,men når jeg sender mails,får
> jeg at vide at der er :serverfejl:"554" og "fejlnummer 0x800CCC79"??
> Gregers

Prøv at give os hele fejlmeddelelsen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lyt til og optag fra netradioer med Screamer Radio.

Fra : gregers hoff

Dato : 15-03-08 17:41

Hov,jamen denne mail kunne jeg godt sende,men stadig ikke almindelige

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-03-08 18:17

Den 15-03-08 17.41 skrev gregers hoff følgende:
> Hov,jamen denne mail kunne jeg godt sende,men stadig ikke almindelige
> mails??

Det er ikke mails, når du skriver i nyhedsgrupper. Det er et helt andet
system, selvom du bruger samme program. Som sagt: Giv os hele
fejlmeddelelsen, så har vi måske mulighed for at opklare problemet.
Alternativt kan du ringe til din internetudbyder.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Ryd op i dine foretrukne bogmærker med AM-DeadLink.

Fra : Henning

Dato : 15-03-08 18:13

On Sat, 15 Mar 2008 17:39:12 +0100, "gregers hoff"
<gregershoff@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hej
>Siden igår middags kan jeg ikke sende,men godt modtage mails???

http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_kundeservice&t2page=privat_kundeservice
Problemer med at sende og modtage e-mails?
Tele2 er i øjeblikket ved, at overflytte din mailkonto og mailarkiv
til ny driftsplatform. Det finder sted fra fredag den 14. marts kl.
10.00 frem til ca. midnat. I denne periode kan der være problemer med,
at sende og modtage e-mails på din konto.

(Cybercity er en del af Tele2 - eller er det omvendt?)

Fra : gregers hoff

Dato : 15-03-08 18:27

Fejlmeddelelsen lyder:
"Meddelelsen kunne ikke sendes, fordi en af modtagerne blev afvist af
serveren. Den afviste e-mail-adresse var xxx@yahoo.dk'. Emne 'test', Konto:
'vip.cybercity.dk', Server: 'smtp.tiscali.dk', Protokol: SMTP, Svar fra
server: '554 5.7.1 <xxx@yahoo.dk>: Relay access denied', Port: 25, Sikker
(SSL): Nej, Serverfejl: 554, Fejlnummer: 0x800CCC79"
Gregers:(

Fra : gregers hoff

Dato : 16-03-08 16:50

Hej. Det var Henning,der hjalp.Da jeg ringede til tele2 (med KÆMPE-KØ) fik
jeg opskrift på at lave min konto om,det var indviklet,men nu virker det.
Tak for interessen.