Validering af H2
Fra : C. Nielsen

Dato : 16-03-08 14:29

Jeg ved ikke hvordan jeg får en H2 linie til at validere - jeg får beskeden
at det jeg har lavet ikke er tilladt, men jeg ved ikke hvordan jeg løser
det.
Siden er her http://www.reklameillustrator.dk/ala/ala_frank_miller.php
Det er linien <h2>Ala Frank Miller</h2>, der også skal være et link. Jeg vil
heller ikke have underline på linket, men det virker kun i FF, hvordan får
jeg det til at virke i IE også ?
Håber der er en der kan hjælpe.

--
Mvh.
Charlotte Nielsen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 16-03-08 14:43

"C. Nielsen" <C.NielsenDKfjerndette@hotmail.com> wrote in

> [...]
> Jeg vil heller ikke have underline på linket, men det virker kun i FF,
> hvordan får jeg det til at virke i IE også ?

Byt rundt så du får <a> inden i <h2> og brug CSS til at styre om der er
underline på eller ej. Er ik 100% sikker på det hjælper men næsten :)

Fra : Leonard

Dato : 16-03-08 14:45

On Sun, 16 Mar 2008 14:29:29 +0100, C. Nielsen wrote:

> Jeg ved ikke hvordan jeg får en H2 linie til at validere

<h2> er et blokelement, mens <a> er et inlineelement. <h2> kan ikke være
indeni et <a>, men du kan sætte <h2> udenom <a> så vil det validere.

--
Leonard
Fejltagelser er indgangen til opdagelser.

Fra : C. Nielsen

Dato : 16-03-08 17:02

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> skrev i en meddelelse

> <h2> er et blokelement, mens <a> er et inlineelement. <h2> kan ikke være
> indeni et <a>, men du kan sætte <h2> udenom <a> så vil det validere.

Tak for jeres svar. Det løste problemet, så nu validere siden, og jeg lærte
også noget i dag. Tak.

--
Mvh.
Charlotte Nielsen