spam
Fra : Bainz

Dato : 14-03-08 12:27

Er det ikke muligt at man kan stoppe de skide spam indlæg her i den her
gruppe så man kan komme tilbage til de saglige sager der var før i tiden

Bainz

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 14-03-08 18:26

On Fri, 14 Mar 2008 12:27:20 +0100, "Bainz" <bainz@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Er det ikke muligt at man kan stoppe de skide spam indlæg her i den her
>gruppe så man kan komme tilbage til de saglige sager der var før i tiden
>
>Bainz

moderation moderatiom hvid list moderation

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-03-08 22:09

Bo M. Mogensen wrote:

> moderation moderatiom hvid list moderation

Vrøvl. Den bedste måde at stoppe den slags spam på er at undlade at klikke
på links. Når tumper så klikker på links og efterfølgende melder der er
virus ved man godt hvem der har taget dosmerhuen på.

/F

Fra : Bainz

Dato : 15-03-08 18:44

Man behøver da ikk klik på dem for at syntes de er trælse at se på for der
står sku da alt muligt fuckt

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 15-03-08 22:05

On Sat, 15 Mar 2008 18:44:14 +0100, "Bainz" <bainz@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Man behøver da ikk klik på dem for at syntes de er trælse at se på for der
>står sku da alt muligt fuckt

Nu er det sådan hvis jeg skriver et så skriver Frank det modsatte -
det er sådan det hans liv ligesom går med ... så du skal ikke tage
hans sludder for mere ind det ...

havde gruppen været hvid list modereret så ville der ALDRIG være
kommet et eneste spam indlæg igenem sådan er det bare ...kik f.eks i
dk.admin.opslag der er aldrig kommet et spam inlæg igenm

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/
You got sexually aroused in my body ! (st.voyager s7eps02: seven to doc )
Til lyset gør mig blind & smerten gør mig skør ( sebastian )

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-03-08 20:03

Bo M. Mogensen wrote:

> [...]
> kommet et eneste spam indlæg igenem sådan er det bare ...kik f.eks i
> dk.admin.opslag der er aldrig kommet et spam inlæg igenm

Nej men moderede grupper har bestemt andre problemer.

At ridse dem op vil vist række for vidt, men de fleste kan nok gennemskue
problemerne.

/F

Fra : Bainz

Dato : 16-03-08 20:26

Ja at gennesku dem det er da det mest simple men stadig er det sku da
åndsvagt at ha en snak gruppe hvor der vælter ind med tryk på mig for at se
gede knepperi og hvad de ellers lokker med de folk der sender det ud for at
give folk vira.
Bainz

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-03-08 20:02

Bainz wrote:
> Man behøver da ikk klik på dem for at syntes de er trælse at se på
> for der står sku da alt muligt fuckt

Enig -- men er man dum nok til at klikke på dem ved dem der afsender dem jo
at lortet kan betale sig.

Så for dem der ikke har hjerne til at gennemskue problematikken:

Dont click ...

/F