Re: pcnetto er lukket.
Fra : ham_selv

Dato : 14-03-08 07:50

Jeg tror godt i kan få armene lidt ned for bedre er de heller ikke
både når vi snakker pris og service, jeg har også handlet meget med
dem, den service der var engang er faldet i takt med de har fået
mange (for mange) kunder,så jeg handler som andre nu meget hos prc
data også i viborg.

midt-data bliver eller er blevet smidt af edb.priser.dk ... hmm
hvorfor mon?

god weekend

ham_selv

--
--------------------------------- --- -- -
Posted with NewsLeecher v3.9 Beta 13

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-03-08 13:10

"ham_selv" <ggg@ggg.com> skrev i en meddelelse
> midt-data bliver eller er blevet smidt af edb.priser.dk ... hmm
> hvorfor mon?

Der står lidt om det her:

http://comon.dk/index.php/news/show/id=35113

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-08 14:40

> [...]
> dem, den service der var engang er faldet i takt med de har fået
> mange (for mange) kunder,så jeg handler som andre nu meget hos prc

Har aldrid haft problemer med PC-Netto.

> midt-data bliver eller er blevet smidt af edb.priser.dk ... hmm
> hvorfor mon?

Det har jeg så med det her fusker firma, man får ikke de rigtige vare man
bestiller.

kimila

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 15-03-08 01:08

kimila wrote:

> Har aldrid haft problemer med PC-Netto.

> Det har jeg så med det her fusker firma, man får ikke de rigtige vare
> man bestiller.

Æh, du er vel klar over at PC-netto og MidtData er samme firma?

mvh
Henning

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-08 01:38

> Æh, du er vel klar over at PC-netto og MidtData er samme firma?

Ja, det er der blevet skrevet i et tidligerer svar, så det undre mig lidt at
servicen er så forskelligt.

kimila