Seglarsajten Ellennet uppdaterad
Fra : Mikael Branting

Dato : 13-03-08 16:39

Seglarsajten www.ellennet.com om segling i Österled har uppdaterats
med ny information och länkar inför nästa seglingssäsong. På ELLENnet
hittar du information, hamnbeskrivningar och tips om färdmål, från
Finland i norr till Polen i Söder. ELLENnet har också en stor samling
praktiska väderlänkar.

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-08 19:47

Hej Mikael,

I Nordsjælland ligger vi "begravet i sne", så i stedet for at komme på
båden i dag, benyttede jeg lejligheden til at kigge ind på din
hjemmeside.

Det er et farvandsområde, jeg vil bruge tid på i fremtiden, og jeg synes
du har præsteret en flot designet og meget nyttig hjemmeside, der er
meget let at navigere rundt i, og der er mange gode og relevante
billeder, illustrationer og links.

Et ønske om udbygning kunne være nogle oversigtssøkort for de af os, der
ikke er så stærke i geografien omkring Østersøen og farvandene ind til
Skt. Petersborg ... ...

En side pr. land med en oversigt over placeringen af de omtalte
gæstehavne ville gøre navigationen endnu enklere ... ikke mindst, hvis
man kunne klikke på havnenes placering i kortet for at få yderligere
informationer.

Mange sejlerhilsener og tak for din indsats - "keep up the good work"!
Flemming Torp - Gimle/DEN61