Service manual
Fra : AndersSL

Dato : 13-03-08 07:02

Hej
Jeg står og mangler en service manual til en GSF650K7. Nogen der ved
om Suzuki forhandlerne sælger disse - eller endnu bedre - er der én
der har et link hvor jeg kan hente den på nettet...
Anders

Fra : Anders Bjerregaard

Dato : 13-03-08 22:49

Hejsa

Tror ik den er sådan lige til at få fat i. Har selv en GSF 400
hvortil det oss er ret besværligt at skaffe en service manual.
Ham jeg købte maskinen af havde imidlertid fuldet en på e-bay,
så prøv at kigge der, ham der solgte den havde efter sigende
manualer til en del forskellige Suzuki maskiner.

Fra : Henrik Andersen

Dato : 16-03-08 08:36

Prøv at kigge her.

http://www.banditmania.co.uk/index.htm

vh

Henrik

Fra : Oehtp

Dato : 19-03-08 15:29

Indtil videre så har jeg kun set den på spansk .....men den dukker nok snart
op i min samling ...... den vokser hver eneste dag ....

Nu mere end 2700 forskellige servicemanualer til MC + mange flere
reservedelslister med "exploderede tegninger"...

se om din manual kan findes her : http://home1.stofanet.dk/ptheo/

Peter

Fra : Niels Wittrup

Dato : 22-03-08 09:25

Hej

Hvis du står og mangler en nu, ligger biblioteket ofte inde med et eksemplar
man må låne.

Mvh. Niels