God CO måler til klubværksted
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 13-03-08 09:02

Jeg leder efter en effektiv Wideband CO måler. Det skal være den type
uden opvarmning der skal skrues ind i forrøret og opvarmes af
udstødningsgasserne. Hvad koster sådan noget, og hvad hedder det jeg
leder efter helt præcist? Er der nogen der har en link til en forhandler
i Europa?

Hvor længe holder en måler, og bliver de ødelagt af totakts brug?

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR600F '98, TS250 '82, XR650L '95

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-08 11:49

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:47d8df89$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> Europa?
>
> Hvor længe holder en måler, og bliver de ødelagt af totakts brug?

Dette produkt med en Bosch lampa kan købes i hele EU, det billigste jeg
fandt var den svenske importør.
Her er link til fabrikant http://www.innovatemotorsports.com/
Herfra er der link til importøre.

Dynojet laver også et sådan produkt : http://www.widebandcommander.com/
Kan noget mere og derfor dyre.

Jeg har haft en nu to Bosch lamper i flere år og de virker stadig godt.
Jeg har aldrig brugt dem på 2 takt, så det kan jeg ikke svare for, men prøv
at spørge http://www.dot-e.dk/
der er importør i Danmark på Dynojet.

--

Venlig hilsen