De tyske forhandlere
Fra : Gunnar007

Dato : 13-03-08 19:48

Når nu turen i næste uge alligevel er tæt på grænsen, har I så nogle steder
vi kan se på campingvogne ?

P.t har vi stirret os blinde på Hobby, men vi har stadig øjne for andet..
Tror jeg da nok.

Nå men, nogen steder lige over grænsen hvor vi kan se campingvogne i næste
uge ??

Hilsen G

Fra : Jens

Dato : 13-03-08 21:30

"Gunnar007" <007g@teamsos.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tror jeg da nok.
>
> Nå men, nogen steder lige over grænsen hvor vi kan se campingvogne i næste

Hobby og Knaus fås ved www.caravan-center-nord.de
Bürstner og TEC ved http://www.skandic-camping.de/ de ligger begge i
industriområdet over for Otto Duborg.
Hymer fås ved http://www.stegner-grundner.de/ der står intet på deres
hjemmeside, men de har et pænt udvalg
Sterckeman og tilsyneladende også Bürstner fås ved
http://www.foerde-caravan.de/
De 2 sidste ligger i den anden en af Flensborg ved
http://www.foerdepark.de/servlet/PB/menu/1003567_l1/index.html som er et
stort indkøbscenter i lige så godt kan besøge når i er i Tyskland for at
handle billigt ind alligevel.
Vi handler altid i www.real.de den tyske udgave af Bilka, dagligvarer er
meget billigere i Tyskland, du skal vælge Flensborg som dit Real marked for
at se ferskvaretilbudene(kød).
Mvh
Jens

Fra : Bob James

Dato : 16-03-08 16:36

> [...]
> Tror jeg da nok.
>
> Nå men, nogen steder lige over grænsen hvor vi kan se campingvogne i næste

Det er godt nok ikke lige over grænsen. Men jeg kan varmt anbefale
www.freizeit-ag.de Jeg har handlet med dem 2 gange nu, og alt har været
perfekt. Desuden også det sted der har været mest konkurrencedygtige.

Tag fat i Wüppertal-afdelingen.

De kan arrangere levering i Bremen!

Mvh.

Thomas

Fra : Ped

Dato : 17-03-08 23:31

Apropos emne - jeg har engang set en checkliste over ting man skal
huske/tage i betragtning ved handel i Tyskland, afhentning af vognen
osv. Nogen der har en sådan checkliste, eller kan poste et link til en?
På forhånd tak.

M.v.h.

Jens L. Pedersen

Fra : Knud

Dato : 19-03-08 18:34

"Ped" <pedmail@danskbredbaandmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> huske/tage i betragtning ved handel i Tyskland, afhentning af vognen
> osv. Nogen der har en sådan checkliste, eller kan poste et link til

Har du en mailadresse?
Mvh Knud

Fra : Ped

Dato : 19-03-08 23:23

Knud skrev:

> Har du en mailadresse?
> Mvh Knud

Ja, det har jeg, men...

Du har én gang irettesat mig, da jeg spurgte i gruppen om køb i
Tyskland. Jeg synes det er godt at der nogen der siger til, når vi andre
træder ved siden af det, som du opfatter som 'dydens smalle sti'. Ved at
gå lidt tilbage i gruppen kan jeg se, at du har ret mange sådanne
konstruktive indlæg. Det er fint at du har dine meninger og kommer frem
med dem, men jeg er ikke interesseret i at få dem i min private
mailboks. Så derfor får du ikke min mailadresse. Du er modstander af at
man køber i udlandet, og jeg ser anderledes på det. Sådan er det, og
skal vi så ikke bare lade det være ved det?