Visual Studio-lignende IDE til PHP?
Fra : David Trasbo

Dato : 13-03-08 17:09

Jeg stødte fornylig på en editor til PHP, der var bygget over Visual Studio.
Det fund var jeg meget begejstret for, men den dalede, da installationen var
fuldført og programmet skulle afprøves.

I teorien var det meget godt. Men efter første error ville den pludselig
ikke være med til at tilføje nye elementer til projektet. Programmet hedder
VS.PHP.

Nogle der kender et, der ligner? Altså et der er lidt mere gennemarbejdet
osv.?

--
David Trasbo.
http://lki.dk - L u k K u n d e r n e I n d.

Fra : Martin

Dato : 13-03-08 18:30

David Trasbo wrote:
> [...]
> VS.PHP.
>
> Nogle der kender et, der ligner? Altså et der er lidt mere gennemarbejdet

Eclipse med PDT
Zend Studio 6 (Neon) (baseret på Eclipse)
Zend Studio 5.5 (Den "normale")

Eclipse med PDT, Zend Studio Neon og Aptana, så får man det ikke meget
bedre :) - men det er nok mest til professionelt brug da der er virkelig
mange muligheder.

PDT giver en masse PHP funktioner, dog er de meget bedre i Neon, men det
koster. Aptana giver alle XML/HTML/CSS/Javascript funktioner.