Blink i proceslinje
Fra : jacob@jacob-ross.dk

Dato : 13-03-08 02:26

Hej

Jeg har brug for et script der kan lave et blink i Proceslinjen.

På forhånd tak

Jacob

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 13-03-08 17:25

jacob@jacob-ross.dk wrote:

> Jeg har brug for et script der kan lave et blink i Proceslinjen.

Hvad forstår du ved 'Proceslinjen'?

I min terminilogi er det noget, der ikke har med browsere at gøre (den
befinder sig nederst på skærmen og viser de kørende programmer som ikoner)
og dermed ude af rækkevidde for en webside og dens eventuelle indhold af
diverse scripts.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : jacobrosskor@gmail.c~

Dato : 14-03-08 15:21

On 13 Mar., 17:25, "Erik Ginnerskov" <erik.ginners...@live.dk> wrote:

> [...]
> og dermed ude af rækkevidde for en webside og dens eventuelle indhold af

for et eksempel når du får en besked i messenger - så blinker det
orange.

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 14-03-08 22:30

jacobrosskor@gmail.com skrev:

> for et eksempel når du får en besked i messenger - så blinker det
> orange.

Det er jo en funktion i Messenger-programmet,
ligesom proceslinjen er en funktion af Windows.

Det er imidlertid ikke en browserfunktion, og
du kan heller ikke lave et script, der kan få
en webside til at ændre på den browser, websiden
bliver læst med. (Bortset fra rulleskakter og
statuslinje, som man alligevel ikke skal ændre
noget på, imho).

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 15-03-08 08:08

"Jørgen Farum Jensen" <jfjenzen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> Det er jo en funktion i Messenger-programmet,
> ligesom proceslinjen er en funktion af Windows.

Ikke desto mindre har jeg oplevet hjemmesider, der lavede dette nummer, hvis
der skete noget på siden (f.eks. et community, hvis man havde fået post fra
en anden bruger), og jeg ikke lige havde dét vindue fremme.
Jeg ved ikke, hvordan de gjorde, men jeg kunne forestille mig, at de må have
sat en eller anden focus-ting ind på selve vinduet.

Fra : N/A

Dato : 16-03-08 20:17

Fra : N/A

Dato : 14-03-08 22:30

Fra : jacobrosskor@gmail.c~

Dato : 16-03-08 13:00

> [...]
> Jeg ved ikke, hvordan de gjorde, men jeg kunne forestille mig, at de må have
> sat en eller anden focus-ting ind på selve vinduet.

det er netop det jeg skal bruge det til.

Fra : Martin

Dato : 16-03-08 20:17

jacobrosskor@gmail.com wrote:

> det er netop det jeg skal bruge det til.

Du kan prøve med noget

window.focus() og se hvad der sker

Fra : jacobrosskor@gmail.c~

Dato : 16-03-08 14:24