OKIC3450 - køb aldrig denne farvelaser!!
Fra : Rainman

Dato : 13-03-08 14:49

Nu har jeg printet 400 sider med min nye OKI, og så melder den lavt sort
tonerniveau. Simpelthen under al kritik. Og medens jeg skrev dette, kom
så melding en om at "Sort toner tom"!

Nu venter jeg så bare på at de andre patroner kommer på stribe.

Derfor, hvad kan man gøre m.h.t. uoriginal påfyldning, eller køb af
uoriginale patroner? Jeg gider ikke konstant have toner i bestilling, da
printerfabrikanterne åbenbart kun spekulerer i hvordan de værst muligt
kan slå plat på folk og sælge nogle patroner med lavt tonerindhold. Og
lur mig om ikke der stadig er masser af toner i (havde sat tonersave
til), men at dette er noget automatik der bare automatisk de-aktiverer
patronen efter x kopier).

Fra : Andersen [3650]

Dato : 13-03-08 17:35

Rainman wrote:
> [...]
> (havde sat tonersave til), men at dette er noget automatik der bare
> automatisk de-aktiverer patronen efter x kopier).

Det er faktisk alm at fabrikanterne sætter patroner med mindre
indhold i maskinen ved produktionen, og det er så først når man
har brugt dem og køber nye man får en patron med den rigtige
mængde toner i.

Fra : Rainman

Dato : 13-03-08 18:00

Andersen [3650] wrote:

> [...]
> indhold i maskinen ved produktionen, og det er så først når man
> har brugt dem og køber nye man får en patron med den rigtige

I aften vil jeg gå ud og trampe på printeren med mine belortede træsko,
brænde den af, hælde svinepis på den, recitere lidt fra koranen hvor jeg
nedkalder en fatwa over Oki, og så invitere Al Jazira til at
transmittere begivenheden. Så tun in på Al Jazira ved 21-tiden i aften.

Død over imperialisten Oki og deres lorteprodukter!

Godt vi har koranen så vi kan få afløb for vores indestængte
frustrationer. Allah er stor!

PS: Gør alle i andre det samme med jeres printere vil effekten nok blive
større.

Fra : D@2

Dato : 13-03-08 18:17

> [...]
> frustrationer. Allah er stor!
>
> PS: Gør alle i andre det samme med jeres printere vil effekten nok blive

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm

En har allerede skrevet det rigtige, Du får kun 25% toner Pr patron fra
fabrikken, installeret i dit nye produkt, er det inkjet er det 75% NÅR DU nu
køber en ny toner fra forretningen, kan OKI sagtens levere omkring 1800
Sider, det gør vores Oki (sort) ingen farve laser,

Hvis du vil sende den med posten mod at jeg betaler porto, samtidig med at
du ikk behøver trampe og pisse på den, så aftager vi den gerne og fodre den
med nye Patroner

Fra : Rainman

Dato : 13-03-08 19:00

D@2 wrote:

> [...]
>
> Hvis du vil sende den med posten mod at jeg betaler porto, samtidig med
> at du ikk behøver trampe og pisse på den, så aftager vi den gerne og

Jeg havde også en oki før, og min opfattelse - selv med "høj"-kapacitets
tonere, var at jeg konstant have en eller flere patroner formedelst
8-900 kr i ordre. Hele verden er efterhånden et stort fup-nummer hvor
man prøver at snyde på vægten alle steder hvor man kan komme til det.
Man prøver at narre forbrugerne til med billige produkter, og så snydes
man med plat og svindel som eks. her. Hvad ligner det også at levere et
25% tonersæt med en printer? Var det så ikke mere reelt at levere den
helt uden tonere, eller skrive at den nye printer leveres med et
discount tonersæt med kun 25% indhold?
Næh, pis og papir og svindel plat det kan mastodonterne finde ud af, men
der er jo - har jeg efterhånden fundet ud af på usenet - et flertal at
mennesker der kan lide at blive snydt. S/M må jo være i fremmarch.

Iøvrigt kan jeg ingenlunde nikke genkendende til de 1800 sider du
nævner. Jeg nægter at tro at jeg nogensinde har squeezet mere end 1000
sider ud af nogen patron uanset forsøg på at vælge tonersave.
Formodentlig vil der være mere økonomi i at sende printjobs til et
eksternt bureau end at fortsætte med dette oki planttenslagerpis.

Fra : Max

Dato : 13-03-08 18:38

Hej Rainman

> Død over imperialisten Oki og deres lorteprodukter!

Du har vel købt den fordi den var billig, ikke ?

--
Mvh Max

Fra : Hauge

Dato : 13-03-08 19:04

Hej Max
Max wrote:
> Du har vel købt den fordi den var billig, ikke ?

Nu skal du da ikke bare komme her og ødelægge et hysterisk raserianfald, ved
at komme med et spørgsmål der tyder på at han selv har dummet sig ;)

Mvh Hauge

Fra : Nicolai

Dato : 13-03-08 19:18

Max wrote:
> Hej Rainman

> Du har vel købt den fordi den var billig, ikke ?

Pudsigt nok, så fik jeg samme tanke. :)

Nicolai

Fra : D@2

Dato : 13-03-08 20:25

> Pudsigt nok, så fik jeg samme tanke. :)
>
> Nicolai

-=reply=-

Ja de fleste forretninger holder Kø-tilbud på diverse Printere,

Min Gamle Canon Bp4 plus kunne nemt knalde 1500-2000sider, og en ny patron
koster så bondegård, Men stadig synes jeg vores Oki Lever op til
forventningerne,

Fra : Nicolai

Dato : 14-03-08 15:57

D@2 wrote:

> [...]
>
> Min Gamle Canon Bp4 plus kunne nemt knalde 1500-2000sider, og en ny
> patron koster så bondegård, Men stadig synes jeg vores Oki Lever op til

Jeg har endnu ikke købt farvepatroner til nogle af mine printere, fordi
de er så billige. Men jeg forventer så heller ikke mere end jeg betaler.

nicolai

Fra : J

Dato : 14-03-08 09:44

On Thu, 13 Mar 2008 17:59:56 +0100, Rainman <rainman@rainman.dk>
wrote:

> [...]
>
>Død over imperialisten Oki og deres lorteprodukter!
>
>Godt vi har koranen så vi kan få afløb for vores indestængte

Hold da op !
Det er naturligvis umuligt at spore rainman.dk eller ip, eller hvad ?

Jeg kender løsningen: lad være med at printe noget. Jeg ved ikke, hvor
mange gange det skal gentages. Men ingen vil høre !

mvh

John

Fra : Morten L

Dato : 13-03-08 23:00

"Rainman" <rainman@rainman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dette er noget automatik der bare automatisk de-aktiverer patronen efter x

zz