Mx 1000BT Vs Mx revolution RF ?
Fra : D@2

Dato : 13-03-08 12:46

Hey har et Sæt Mx5000 fra Logitech, Købt lettere brugt, der fulgte en Mx
Revolution Mus med, også svagt brugt,

Hvilken Mus er bedst?

jeg synes man holder bedst på Mx1000 men hvilken Mus er bedst i praksis,

det har kostet mig 650kroner i alt, (måtte købe en brugt ladestation til
Mx1000 for 50kroner)

Fra : Martin

Dato : 13-03-08 18:52

D@2 wrote:
> [...]
>
> jeg synes man holder bedst på Mx1000 men hvilken Mus er bedst i praksis,
>
> det har kostet mig 650kroner i alt, (måtte købe en brugt ladestation til

Min rimelige erfaring inden for mus, så er min erfaring også helt
klar... den mus du holder bedst ved!

Om en mus har 5000Hz eller 1000Hz (eller hvad dælen det nu er de måler
musene i idag) er sagen fuldstændig ligegyldig.

Jeg har prøvet diverse Logitech mus, men jeg holder mig stadig til
MX510, da min hånd er bygget til den mus :)

Fra : D@2

Dato : 13-03-08 20:17

> Jeg har prøvet diverse Logitech mus, men jeg holder mig stadig til MX510,
> da min hånd er bygget til den mus :)

-=reply=-

Ja min Mx510 kunne jeg aldrig drømme om og sælge, den nyder sit otium sammen
med min bærbare, (er kun til logitech)

Jeg spiller en hel del, Og jeg synes Mx1000 gør et godt sykke arbejde, men
Mx revolution kan dog indstilles på mange flere måder, er der andre her der
vil dele sin erfaring inden for Mx1000 - Mx revolution

Fra : Torben J

Dato : 16-03-08 08:55

Hej

Jeg har haft mx1000 fra starten da den kom frem, og det er uden tvivl den
bedste mus jeg nogensinde har haft, selvom jeg harft computer siden der var
noget der hed amstrad og C64. Jeg kan godt lide mus hvor der er lidt vægt i,
samtidig er mx1000 tilpas stor, til at ligge godt i hånden på en "voksen"
mand. Har en mus til min laptop, med ledning, Logitech G5, og den har jeg
været skuffet over siden jeg fik den. Der er ganske vist "vægte" med til den
så man kan justere til ens behov, men selvom jeg kommer alle vægte i der kan
være, bliver den ikke tung nok til mig. Ved godt den er lavet til at game
med og skal være let at flytte, så jeg i bund og grund nok har valgt den
forkerte.....

MXrevolution ser helt sikkert spændende ud og ligner lidt mx1000 i størrelse
og udformning, men jeg har aldrig brugt den i praksis.

/Torben