handle hos www.mandp.co.uk
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 12-03-08 22:04

Hej NG

Jeg efterlyser lidt erfaringer vedr. handel hos M&P i UK.
Jeg har engang bestilt nogle dæk der, men de kom aldrig - pengene blev
heller ikke trukket..

Hvilke oplevelser har I? leveringstider?
ris/ros..

Thore

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-08 22:49

"SmaRTrxxv" <thore@snaps.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> heller ikke trukket..
>
> Hvilke oplevelser har I? leveringstider?

Hej.

Har handlet der to gange, 1'st gang, et sæt dæk bestående af 1 fordæk + 2
bagdæk, billig pris, "rimelig" leverings tid, anden gang købte jeg en
slip-on potte, billig pris, men "mega" lang leverings tid !, fik først min
potte efter et par opringninger :-/, de havde så lagt en kædelås med som et
plaster på såret .........

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Morten Stud

Dato : 13-03-08 04:04

"SmaRTrxxv" <thore@snaps.dk> wrote in message
> [...]
> heller ikke trukket..
>
> Hvilke oplevelser har I? leveringstider?

Hej Thore

Jeg har handlet der flere gange (<10), og der har aldrig været nogle
problemer. Har købt alt fra dæk (rigtigt gode tilbud nogle gange) til
motormaling. Fragttid har heller ikke udgjort et problem - jeg kan i hvert
fald ikke huske eventuelle dårlige oplevelser...

Morten
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=699

Fra : Thomas Jensen

Dato : 13-03-08 06:36

> [...]
> heller ikke trukket..
>
> Hvilke oplevelser har I? leveringstider?

første gang jeg handlede der gik der lang tid før varerne kom.
De efterfølgende gange er de kommet ret hurtigt.

Thomas Jensen
Kawasaki ZX9R ´98 & DT125 ´88
http://dfmc.dk/?id=11
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=3099

Fra : Dak

Dato : 13-03-08 15:57

> Hvilke oplevelser har I? leveringstider?
> ris/ros..

Jeg har bestilt en lydpotte sådan cirka i starten af denne måned. Har dog
ikke fået den eller der er hellere ikke trukket noget fra min konto endnu.
Så venter spændt...

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Robert Andersen

Dato : 13-03-08 18:43

> [...]
> heller ikke trukket..
>
> Hvilke oplevelser har I? leveringstider?

Jeg har næsten lige fået 2xpilot power og et sæt oxford blinklys fra dem.
Leveringstiden var små 14 dage, og fik et par dæktryks indikatorer gratis.
pris landede i ca. 2250 inkl levering
Dog blev det leveret med fragtmand, så det var heldigt jeg var hjemme

Fra : Peter

Dato : 13-03-08 23:01

Hej
Handlet der een gang ved køb af kåbedele for 3.000 kr.
Pengene trukket hurtigt og dernæst megalang eksp.tid.
Måtte ringe et par gange:
Mvh
Peter