Visning af site i forskelig skærmopløsning
Fra : mikael lindbirk

Dato : 12-03-08 15:21

Hej nyhedsgruppen dk.edb.internet.webdesign.html

Jeg har lavet et website og kan nu ikke få den til at blive vist
ordentligt på andre skærmopløsninger, end den opløsning som der
er på den computer, som jeg sad lavede siden på.?

Nogen som kan hjælpe..? siden er pokerandplayers.com..(håber det
er ok at skrive sitets navn i dette tilfælde, da jeg jo har brug
for hjælp.)

Jeg er lige gået i gang med html og css, og er derfor lidt af en
rookie endnu på dette område, men prøver at lære. :)

Med venlig hilsen og tak for en god tjeneste

Mikael Lindbirk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 12-03-08 15:31

"mikael lindbirk" <mikaelplindbirk@hotmail.com> skrev

> Jeg har lavet et website og kan nu ikke få den til at blive vist
> ordentligt på andre skærmopløsninger, end den opløsning som der
> er på den computer, som jeg sad lavede siden på.?

Ret fejlene først.
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fpokerandplayers.com%2F

Det er noget nemmere at hjælpe hvis der ikke er så mange fejl i koden.

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Per Rasmussen

Dato : 12-03-08 18:38

mikael lindbirk wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> ordentligt på andre skærmopløsninger, end den opløsning som der
> er på den computer, som jeg sad lavede siden på.?

Skærmopløsningen kan du ikke bruge til noget, bare fordi folk har
et stor skærmopløsning, så er det ikke de samme som at de har
maximeret browser vinduet, det har jeg f.eks. ikke på den
computer jeg har med 19" skærm.
Men overvej at arbejde med procent i stedet for f.eks. pixel
Og så er der lige det med alle de valideringsfejl som du får på
siden.

PerR

Fra : Georg OLE Peter HART~

Dato : 13-03-08 03:44

mikael lindbirk, Skrev bl. a.

> [...]
> ordentligt på andre skærmopløsninger, end den opløsning som der
> er på den computer, som jeg sad lavede siden på.?

og:
siden er pokerandplayers.com..(håber det
> er ok at skrive sitets navn i dette tilfælde, da jeg jo har
brug

---

I kildekoden står der:

<!--
Design by Free CSS Templates
http://www.freecsstemplates.org
Released for free under a Creative Commons Attribution 2.5
License
-->
Hvad er spørgsmålet, ud over dårlig reklame?

Ole