Langsom til at sende mails - Thunderbird
Fra : Jgood

Dato : 12-03-08 14:09

På det seneste er mine mails meget lang tid om at blive sendt - mailen
står og kører mindst 15-20 sekunder, før den bliver sendt [også uden
attachments].

Jeg bruger Thunderbird - nyeste version - og har TDC som internetudbyder.

Har prøvet at eksperimentere med både smtp og asmtp - skiftet port - og
kørt med og uden sikker forbindelse, men det gør ikke nogen forskel.

Kan dog slet ikke få asmtp til at fungere...bliver spurgt om password,
men det bliver ikke accepteret.

- jg

Fra : Lars Raaby

Dato : 12-03-08 20:10

Jgood skrev:
> [...]
> attachments].
>
> Jeg bruger Thunderbird - nyeste version - og har TDC som internetudbyder.

Du er ikke alene om det problem. På nogle tidspunkter har jeg
ingen problemer men her om aften hænger min også. Jeg tror det er
hos TDC fejlen er.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Børge List

Dato : 12-03-08 20:14

Lars Raaby skrev:

> Du er ikke alene om det problem. På nogle tidspunkter har jeg ingen
> problemer men her om aften hænger min også. Jeg tror det er hos TDC
> fejlen er.

Jeg har det samme problem, så det kunne tyde på det er tdc det er galt med
Mvh. Børge

Fra : Bjarne Chr

Dato : 12-03-08 20:26

"Lars Raaby" <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev i meddelelsen
Jgood skrev:
> [...]
Du er ikke alene om det problem. På nogle tidspunkter har jeg
ingen problemer men her om aften hænger min også. Jeg tror det er
----------------------
Det samme her

--
med venlig hilsen
Bc

Fra : Steen Bondo

Dato : 17-03-08 19:57

Bjarne Chr <Second_To@None> skrev:

Hej Bjarne og andre,

> [...]

Det samme her. Bliver DNS brugt ved SMTP..??
--
hygge
---