Outlook 2003 (Mail)
Fra : Erik Jakobsen

Dato : 12-03-08 08:54

Hej.

Hvordan får jeg sat Outlook 2003's mail til ikke at starte ny linje med
stort ?.

/Erik

Fra : Else Holm

Dato : 12-03-08 09:51

Erik Jakobsen wrote:
> Hej.
>
> Hvordan får jeg sat Outlook 2003's mail til ikke at starte ny
> linje med stort ?.
>
> /Erik

Det kan være Word > Autokorrektur > fjern flueben i Første
bogstav i sætninger med stort.

--
Else

Fra : Calle.

Dato : 12-03-08 13:33

"Erik Jakobsen" <erik_ja@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Hej.
>
> Hvordan får jeg sat Outlook 2003's mail til ikke at starte ny linje med
> stort ?.

så har du den stående til at bruge word som email editor
--
Venlig hilsen
Calle.

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 12-03-08 16:43

> så har du den stående til at bruge word som email editor
> --
> Venlig hilsen
> Calle.

Hej Else og Calle.

Jeg troede at den stod med word som editor, men det gjorde den ikke.
Jeg rettede problemet under autokorrektur.

/Erik