MS Windows
briani 27239
formatering af E- drevet.
Fra : V Hansen

Dato : 11-03-08 17:09

Jeg vil formatere mit e-drev, men det kan jeg ikke fordi der er åbne
programmer, der bruger drevet.
Der ligger en system volume information, som jeg ikke kan slette, tune up
utilities beretter at der er 2 åbne filer på E-drevet,
en tracking log : E:\ systen volume inf, (tekstdokument) åbnet af
systemproces
en change log : E:\ systemvolume inf, (tekstdokument)
åbnet af svcho.
I computeradministration, tjenester og programmer, i indekseringstjeneste,
står der under katalog : system og under placering : E:\systemvolume inf.
dobbeltklikker jeg på system får jeg 3 muligheder : mapper, egenskaber og
søg i katalog.
I mapper kan jeg slette at E skal medtages i kataloget.

ER det den rigtige måde at ophæve den spærring på ?
eller skal jeg gøre det på en anden måde ?

venlig hilsen
Vibeke

Fra : Fynbo

Dato : 11-03-08 20:12

"V Hansen" <vibsenhansen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> ER det den rigtige måde at ophæve den spærring på ?
> eller skal jeg gøre det på en anden måde ?

Højreklik på Denne Komputer->Egenskaber->Systemgendannelse->Deaktiver
systemgendannelse for dit E-Drev...

Fynbo

Fra : V Hansen

Dato : 11-03-08 22:29

">
> Højreklik på Denne Komputer->Egenskaber->Systemgendannelse->Deaktiver
> systemgendannelse for dit E-Drev...
> Fynbo

sådan

fynboer er nu et godt folkefærd.