Familieterapeut i Århus
Fra : Peter

Dato : 10-03-08 16:49

Hej gruppe.

Jeg søger en familieterapeut i Århus, som kan hjælpe mig (30år) med at få et
tåleligt forhold til min far. Der er ikke tale om grove ting som sexuelle
overgreb eller decideret vold i vores fortid, men der _er_ ting, som gør det
svært. Jeg har googlet lidt, men synes ikke de terapeuters sider jeg finder
er specielt oplysende.
Er der nogen her i gruppen, som kan anbefale en terapeut af en slags?

Mvh Peter

Fra : Markus B

Dato : 11-03-08 12:20

"Peter" <x@x.x> wrote in message
> [...]
> finder
> er specielt oplysende.
> Er der nogen her i gruppen, som kan anbefale en terapeut af en slags?

Hej Peter

Jeg vil tillade mig at anbefale mig selv! Jeg er specialestuderende ved
Psykologisk Institut, Aarhus Universitet og har arbejdet en del med
familieproblematikker. Desuden kan jeg oplyse at jeg rent personligt har
været nødt til at måtte arbejde ret hårdt for at opnå et tåleligt forhold
til min egen far (der er alkoholmisbruger). Kontakt mig på micrube@gmail.com
hvis du er interesseret. Jeg er 39 år.

Mvh
Michael

Fra : Peter

Dato : 15-03-08 10:50

"Markus B" <mm@m.com> wrote in message

> [...]
> været nødt til at måtte arbejde ret hårdt for at opnå et tåleligt forhold
> til min egen far (der er alkoholmisbruger). Kontakt mig på

Tak for svaret. Jeg tror desværre min far er for paranoid til, at acceptere
en terapeut, som er så tæt på mig i alder, og som også har haft problemer
med sin far. Jeg tror på, at du ville kunne være upartisk, men det tror jeg
desværre ikke min far tror. Men tak.