Trim af rig og sejl - imorgen i Idrættens ~
Fra : Ukendt

Dato : 11-03-08 14:16

Jeg har lige modtaget denne mail:

"Kære kursist

Dansk Sejlunion bekræfter herved din tilmelding til foredrag om trim af rig
og sejl den 12. marts 2008 fra kl. 19.00 - 22.00. Kurset foregår i

Idrættens Hus

Brøndby Stadion 20

2605 Brøndby

Mødelokale kongressalen.

Hvis kursusgebyr ikke er indbetalt bedes du indbetale enten på
www.sejlershoppen.dk eller indsætte beløbet på bankkonto 4440 4535 211000.

Vel mødt.

Med venlig hilsen

Dansk Sejlunion

Annette Borup"

Der er flere fra nyhedsgruppen, der har tilmeldt sig, og jeg synes det ville
rart rart at kunne sige pænt goddag til Jer, jeg kun "har mødt" i denne
gruppe. Kan vi møde frem med en særligt kendetegn, så man kan identificere
"rette vedkommende" ...?

Flemming Torp
Gimle/DEN-61

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 11-03-08 14:44

Hej Flemming og andre der skal deltage.

Vi kan mødes ved receptionen inde i forhallen et kvarter i syv.
Jeg har rød vindjakke på eller hvis det er for varmt så med en
sort B-31 vest på.

Mvh/Harding

Fra : Per Nordahl

Dato : 11-03-08 14:52

"Harding E. Larsen (slet YL54B)" <harding@YL54Blarsen.tdcadsl.dk> skrev
i en meddelelse news:12052433800.968527668514163@dtext.news.tele.dk...
> [...]
>
> Vi kan mødes ved receptionen inde i forhallen et kvarter i syv.
> Jeg har rød vindjakke på eller hvis det er for varmt så med en

Jamen så ses vi jo bare der 18.45
Det mig med en finger i vejret
Mvh. "Thulfen"

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-08 21:12

På Gensyn - jeg møder så op i min røde fleece-jakke med et Ronstan-mærke
ved "bagbords brystlomme" ...

--
Flemming Torp
Gimle/DEN-61

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-08 23:35

OK... så er det mig med en pose VC17 til Per .... Tøj ukendt, men muligvis
en sort 'the north face' fleece.....

Bjarke

Fra : SørenH

Dato : 12-03-08 10:08

Det lyder snart som en konspiration, - mon man skulle underrette PET ?!

SørenH

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 12-03-08 10:50

Kom da med,... husk de blå briller og skægget.
))

Mvh/Harding