Hvem kan bukke et styr på sjælland?
Fra : orum@it.dk

Dato : 11-03-08 13:20

Hej NG.

Jeg har brug for at få bukket et styr i rustfrit stål, der passer
præcis til mig og min Bike (Virago 750 '93), i.fht. armlængde,
siddestilling mv.
Jeg har snakket med en del smede-virksomheder der gør i bukning af
rustfri rør, men de melder alle pas. De kan "kun" bukke over en række
standardiserede lære, der ikke passer til den gradbøjning mit styr
skal have.

Hvor kan man få sådan noget lavet, uden at det koster en formue. Skal
siges, at jeg bor i Køge-området.

/Dan.

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 11-03-08 22:08

<orum@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> skal have.

> Hvor kan man få sådan noget lavet, uden at det koster en formue. Skal

Det ka´ man nok ikke på Sjælland )
Jeg har før, med stor succes, brugt et firma i Sønderborg,
men om de kan det du efterlyser ved jeg ikke.
Du siger jo næsten selv at det er svært, da du ikke kan finde
nogen der kan lave det.
Når du så finder en der kan, ka´ det da godt være det ikke er gratis.
Det jeg vil sige er, at når man vil have noget der er så specielt,
at det skal skræddersyes i rustfast stål, så må man også være klar
til at finde "læderet" frem

mvh Jens
Sydals
der håber dit projekt finder en løsning.

Fra : kim.svensson@tdcadsl~

Dato : 11-03-08 23:08

On Tue, 11 Mar 2008 12:19:43 -0700 (PDT), orum@it.dk wrote:

> [...]
>skal have.
>
>Hvor kan man få sådan noget lavet, uden at det koster en formue. Skal

Jeg kan godt bukke et styr uden at komme på sjælland, det sker hvis
jeg vælter LOL

Og pænt undskyld

Fra : Futte & Co.

Dato : 12-03-08 20:47

orum@it.dk skrev:
> [...]
> skal have.
>
> Hvor kan man få sådan noget lavet, uden at det koster en formue. Skal

Har du prøvet:
Brian Porsborg
Xtreme Custom
Midtager 26 B,
2605 Brøndby

--

Jørgen, Brøndby
http://dfmc.dk/?id=70

Fra : Søren

Dato : 13-03-08 19:34

[...]

Prøv: http://www.smeden-i-undlose.dk/
Fik lavet en skærm hos ham. Arbejder i topklasse!