Hund og Italien
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 10-03-08 16:49

Vi har gjort vores hund lovlig til medbringelse til Tyskland. Er der
yderligere ting der skal gøres når han skal med til Italien i bil (Østrig)?

--
Per
CV sælges: ´91 Wilk 500, 7 meter lang, totalvægt 1200 kg, fortelt, gasvarme,

Fra : Winther

Dato : 10-03-08 17:33

Per Henneberg Kristensen wrote:
> Vi har gjort vores hund lovlig til medbringelse til Tyskland.
> Er der yderligere ting der skal gøres når han skal med til
> Italien i bil (Østrig)?

Du kan læse her:
http://www.foedevarestyrelsen.dk/ImportEksport/Rejse_med_kaeledyr/Hunde_katte_fritter/forside.htm
--

Vh. Winther

Al magt til tæverne, ned med sjatpisserne
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16463&ipc=61734

Fra : Søren LH

Dato : 10-03-08 21:02

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til 5 personer, tv-antenne, 42.000 kr. inkl. nysynet og indreg. i dit navn

Så vidt jeg ved er der en del racer som skal bære mundkurv på offentlige
steder i Italien. Så check lige dette, og lær din hund at bære mundkurv
inden, hvis det er aktuelt.

Jeg har en kontakt i Italien jeg kan spørge nærmere, hvis det er.

Mvh
Søren

Fra : jopa

Dato : 10-03-08 21:10

"Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> skrev

> Så vidt jeg ved er der en del racer som skal bære mundkurv på offentlige
> steder i Italien. Så check lige dette, og lær din hund at bære mundkurv
> inden, hvis det er aktuelt.

Skal man også i Østrig. Dog ikke noget de går særlig op selv med mindre
skaden sker

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk