E-Mail
webnoob 5265
Live mail adresse til Outlook
Fra : Jan

Dato : 11-03-08 08:18

Kan man få ændret en Window Live Hotmail således at man kan nøjes med
Outlook Express 6 som det eneste mail program på computeren og hvordan skal
jeg så gøre.
Det er fordi vi har 2 pc på samme internet udbyder vi har XP Home i begge
maskiner
mvh
Jan

Fra : Jan

Dato : 26-03-08 08:40

Nå jeg er nok den eneste der ville ha prøvet det
Men tak fordi der trods alt ikke kom ubehøvlede svar
mvh
Jan