Logitech lugtende ledninger
Fra : Preben G. Hansen

Dato : 11-03-08 15:43

Hej

Jeg har lige købt, på postordre, et sæt Logitech højttalere X-140. De
spiller glimrende, så jeg er på den led tilfreds med købet.

Men....
Højttalerne leveres med sorte ledninger, og de lugter fælt (stinker) af
kemikalier.
Er der andre, der har haft samme oplevelse?
Forsvinder lugten med tiden (d.v.s. hurtigt)?

Min bekymring skyldes en hammer (ja, en hammer), jeg købte for fem år siden,
med sort gummibelagt skaft. Gummien lugter lidt på samme måde som
ledningerne, og her efter fem år, stinker min hammer stadig.

Preben

Fra : Andersen [3650]

Dato : 11-03-08 22:12

Preben G. Hansen wrote:
> [...]
> af kemikalier.
> Er der andre, der har haft samme oplevelse?
> Forsvinder lugten med tiden (d.v.s. hurtigt)?

Ellers kan man vel skille dem ad og sætte noget
andet ledning i.