/ Forside / Teknologi / Hardware / Andet hardware / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet hardware
#NavnPoint
tedd 22408
refi 21484
Klaudi 14878
o.v.n. 12736
severino 10876
Fijala 9709
peet49 7935
Gambrinus 7284
emesen 6789
10  pallebhan.. 6757
InfoCare
Fra : Hagar


Dato : 11-03-08 14:32

Hej i gruppen

Er der nogen der kender til InfoCare ?
Jeg har sendt en defekt LG skærm ind for snart en måned siden, det eneste
jeg har hørt fra dem, er at den første henvendelse var sendt forkerte sted
hen, men de ville sende den frem til rette sted. De 3 andre beskeder jeg har
sendt er blevet besvaret med en auto mail fra dem. Er det mon normalt for
det firma at bruge så lang tid på at svare, eller har de mon vrøvlet min
skærm væk ............

Hagar



 
 
penta@panto.com (11-03-2008)
Kommentar
Fra : penta@panto.com


Dato : 11-03-08 19:49

Ring dog og spørg dem!
De tager faktisk telefonen og vil gerne hjælpe.

/tomov


"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:47d68991$0$15893$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Hej i gruppen
>
> Er der nogen der kender til InfoCare ?
> Jeg har sendt en defekt LG skærm ind for snart en måned siden, det eneste
> jeg har hørt fra dem, er at den første henvendelse var sendt forkerte sted
> hen, men de ville sende den frem til rette sted. De 3 andre beskeder jeg
> har sendt er blevet besvaret med en auto mail fra dem. Er det mon normalt
> for det firma at bruge så lang tid på at svare, eller har de mon vrøvlet
> min skærm væk ............
>
> Hagar
>



Ukendt (12-03-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 12-03-08 17:39

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote in message
news:47d68991$0$15893$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Hej i gruppen
>
> Er der nogen der kender til InfoCare ?

Ork ja - de håndterer en hel masse producenters reklamation af skærme. Jeg
har som sådan ikke noget skidt at sige, men de kunne godt være hurtigere i
deres sagsbehandling. Jeg har (erhversmæssigt) fået byttet tre skærme hos
dem uden problemer (hvis man ikke tæller 3-4 ugers ventetid som problem)

mvh
///M



Hagar (12-03-2008)
Kommentar
Fra : Hagar


Dato : 12-03-08 19:33

>
> Ork ja - de håndterer en hel masse producenters reklamation af skærme. Jeg
> har som sådan ikke noget skidt at sige, men de kunne godt være hurtigere i
> deres sagsbehandling. Jeg har (erhversmæssigt) fået byttet tre skærme hos
> dem uden problemer (hvis man ikke tæller 3-4 ugers ventetid som problem)
>
>
> mvh
> ///M
>

Nåå, så er jeg lidt mere rolig, så er min skærm nok ved at være på
trapperne, jeg sendte den ind i første halvdel sidste måned.

Hagar



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408521
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste