Windows Mail log-on
Fra : Ukendt

Dato : 10-03-08 11:29

Vores Windows Mail er begyndt at bede om log-on. Den accepterer ikke det
korrekte log-on jeg angiver. I forvejen er der angivet log-on under Konti.

Hvordan får jeg stoppet det?

Stig Bang-Mortensen

Fra : Bc

Dato : 10-03-08 11:54

"Stig Bang-Mortensen" <sbmsnabelamortensen.mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> korrekte log-on jeg angiver. I forvejen er der angivet log-on under Konti.

Har du sat flueben i log-on med sikker adgangskode?
Det skal der ikke være. Der skal kun være flueben i husk adgangskode

--
mvh / Bc

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-08 12:24

Bc wrote:
> [...]
>>
> Har du sat flueben i log-on med sikker adgangskode?
> Det skal der ikke være. Der skal kun være flueben i husk adgangskode

Der er ikke flueben i "log-on med sikker adgangskode". Det gør forøvrigt
ingen forskel om der er det. Den beder om brugernavn/adgangskode uanset
afkrydsning eller ej.

Stig Bang-Mortensen

Fra : Bc

Dato : 10-03-08 12:45

> Der er ikke flueben i "log-on med sikker adgangskode". Det gør forøvrigt
> ingen forskel om der er det. Den beder om brugernavn/adgangskode uanset
> [...]
kører du med smtp.mail.dk eller asmtp.mail.dk
Bc

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-08 13:25

Bc wrote:

> kører du med smtp.mail.dk eller asmtp.mail.dk
> Bc

asmtp.mail.dk

Stig Bang-Mortensen

Fra : Bc

Dato : 10-03-08 16:33

> asmtp.mail.dk
> --
> Mvh
>
> Stig Bang-Mortensen

Prøv at bruge smtp
Alternativt slet mailkontoen og opret den påny
og kun med kryds i husk adgangskode

--
mvh / Bc

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-08 21:26

Bc wrote:
> [...]
>>
> Prøv at bruge smtp
> Alternativt slet mailkontoen og opret den påny

Jeg prøver om et par dage. Et ungt lys fra TDC Hot-line fik lokket min kone
til at skifte password. Det kommer med posten, det gamle er annulleret og
ingen i huset kan nu modtage mail. Han fattede ikke at det kun var den ene
maskine der var noget galt med.

Stig Bang-Mortensen

Fra : Bc

Dato : 11-03-08 00:17

> [...]
> ingen i huset kan nu modtage mail. Han fattede ikke at det kun var den ene

Har i en digital signatur?
Så kan du logge på din postkasse hos TDC her
http://mail.tdconline.dk/?ngURL=tdconline.dk%2Fmail

--
mvh / Bc

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-08 18:05

Bc wrote:
> [...]
>>
> Har i en digital signatur?
> Så kan du logge på din postkasse hos TDC her

Jeg forsøgte med digital signatur, men fik bare en volapykside. Tak indtil
nu alligevel.

Stig Bang-Mortensen

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-08 17:31

Stig Bang-Mortensen wrote:

> Jeg forsøgte med digital signatur, men fik bare en volapykside. Tak
> indtil nu alligevel.

Ny kode og OK.

Stig Bang-Mortensen